Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 12:28 
 
Hardtraxxer

Artiest: Digital Mindz

Track(s): TBA 2

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 12:33 
 

:lol: :lol: Als dit op een feest wordt gedraaid en je hebt geen oordoppen in, kun je je oren volgens mij wel weggooien! Wtf man xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
:lol: :lol: Als je dit op een feest wordt gedraaid en je hebt geen oordoppen in, kun je je oren volgens mij wel weggooien! Wtf man xd


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 12:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een herrie inderdaad. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 12:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Generic Mindz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 12:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die screech -.- met weer die gare kicks
DM is niet voor mij weggelegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit slaat echt helemaal nergens op >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 13:33 
 
Hardtraxxer

in hq klinkt het al niet, laat staan live :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 14:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

What the fuck.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dit slaat echt helemaal nergens op >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zieke plaat!


Ehhhh sorry ik bedoelde: ik word hier ziek van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te simpel :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 15:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jesus wat een kakzooi xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 16:09 
 

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 18:30 
 

Error 404 kick not found
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ontzettend kut.
Onderhand de hele scene laat weten dat de raw momenteel zo ontzettend eentonig is, en deze kerel blijft doodleuk doorgaan met de grootste inspiratieloze meuk te maken. Als er íets 13/12 is zijn het wel de platen van Digital Mindz, en het is dan ook ongelofelijk dat hij een platform heeft gekregen om op te releasen en al helemaal dat ie op de laatste Loudness stond, want het is gewoon ontzettend onverdiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Wat ontzettend kut.
Onderhand de hele scene laat weten dat de raw momenteel zo ontzettend eentonig is, en deze kerel blijft doodleuk doorgaan met de grootste inspiratieloze meuk te maken.

Als die het zelf leuk vindt dan moet ie dit toch gewoon blijven doen :P Of het nou gewaardeerd wordt of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 23:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Wat ontzettend kut.
Onderhand de hele scene laat weten dat de raw momenteel zo ontzettend eentonig is, en deze kerel blijft doodleuk doorgaan met de grootste inspiratieloze meuk te maken. Als er íets 13/12 is zijn het wel de platen van Digital Mindz, en het is dan ook ongelofelijk dat hij een platform heeft gekregen om op te releasen en al helemaal dat ie op de laatste Loudness stond, want het is gewoon ontzettend onverdiend.

Ik wilde er iets over gaan typen, maar jij hebt het al voor me gedaan! Ik kan me ook al die opwinding en enthousiasme herinneren (in ieder geval hier op HT) bij die aankondiging van het eerste album van Radical Redemption, en toen bij z'n eerste optreden op Loudness. Maar kan me niet voorstellen dat er veel mensen uitkijken naar Digital Mindz op Loudness?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 00:04 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

HAHAHAHAHAH wat is dit dan :lol: :lol: :lol: Ik moest keihard lachen bij het horen van die screech.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 00:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
pim0412 schreef:
Wat ontzettend kut.
Onderhand de hele scene laat weten dat de raw momenteel zo ontzettend eentonig is, en deze kerel blijft doodleuk doorgaan met de grootste inspiratieloze meuk te maken.

Als die het zelf leuk vindt dan moet ie dit toch gewoon blijven doen :P Of het nou gewaardeerd wordt of niet.


Helemaal mee eens. Hij zal dit vast wel mooi vinden, dus laat hem lekker maken wat hij leuk vindt. Bovendien zijn er vast wel mensen tegenwoordig die dit helemaal de 'bom' vinden, dus verwacht dat hij hier nog wel even mee doorgaat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 01:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dafuq is dit dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 08:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn man.. Heel me trommelvlies opengescheurd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon lekker en anders doe je het zelf maar beter!
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks