Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 11:54 
 

Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 13:01 
 
Hardtraxx Veteran

Tvds schreef:
beter kunnen = uploaden
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!

floorfiller bij de KNO arts ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 19:08 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is echt heeeeeel kut. Resonant was leuk Restart the party aardig maar dit is echt poep en wat een inspiratieloze meuk. Dat deze mannen eeens snel vergeten worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 19:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoofdpijn generator :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 19:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

yowan schreef:
bloemkool schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!

floorfiller bij de KNO arts ja

Hahahaha netjes deze. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!

Floorfiller? Eerder oorkiller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
bloemkool schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!

Floorfiller? Eerder oorkiller.


Die houd ik er in :worship: , het nieuwe Hot or Not, of Maak of Kraak
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 17:26 
 

bloemkool schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!


Meen je dit serieus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 17:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
bloemkool schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!


Meen je dit serieus?

Is een quote van iemand anders hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 17:28 
 

:lol: Origineel komt uit het Defend the Raw topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 18:00 
 
Hardtraxx Newbie

Mod edit: Weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 18:08 
 

Vind het zo slecht nog niet. Die kicks vind ik altijd wel gaan, alleen die screeches zijn wel echt super irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij ben ik de enige die dit gruwelijk vet vind! :drool:
Digital Mindz :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ijsklontje schreef:
Volgens mij ben ik de enige die dit gruwelijk vet vind! :drool:
Digital Mindz :bomb: :bomb:


Ben je nog dronken van het weekend joh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laud schreef:
ijsklontje schreef:
Volgens mij ben ik de enige die dit gruwelijk vet vind! :drool:
Digital Mindz :bomb: :bomb:


Ben je nog dronken van het weekend joh?


Nope, ik kan nou eenmaal genieten van dit soort tracks :thumbsup:
Iedereen zijn eigen mening toch? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Resonant was leuk Restart the party aardig maar dit is echt poep en wat een inspiratieloze meuk.

Inderdaad, Resonant is vet. Beter maakt ie gewoon weer dat soort dingen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 20:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is ook niet mijn smaak (vooral die oerlelijke screech), maar de meeste reacties hier vind ik nog minder dat het hele nummer..

pim0412 schreef:
ongelofelijk dat hij een platform heeft gekregen om op te releasen en al helemaal dat ie op de laatste Loudness stond, want het is gewoon ontzettend onverdiend.


Pipa schreef:
Dat deze mannen eeens snel vergeten worden


Heeft toch erg veel weg van puur misgunnen, omdat het je smaakt niet is. Normaals, ik hou er ook niet van maar er zijn mensen die het wel waarderen. Loop gewoon met een grote boog om Digital Mindz heen en laat hem lekker de muziek maken die 'ie wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 20:57 
 
Hardtraxx Elite

Wat een pauperzooi is dit. Uitleg is denk ik niet nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 21:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat de fuck?? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Als die het zelf leuk vindt dan moet ie dit toch gewoon blijven doen :P Of het nou gewaardeerd wordt of niet.

Toch kan ik het me haast niet voorstellen dat je dit iedere keer weer wil doen als producer. Je zou toch zeggen dat je het onderhand zelf ook wel gaat horen dat de ene track nog meer op de vorige lijkt dan de ander? En daarbij ook dat het gewoon geforceerd hard is? Iedere keer moet de screech weer scherper en de kick lomper.

kevin-field schreef:
Heeft toch erg veel weg van puur misgunnen, omdat het je smaakt niet is. Normaals, ik hou er ook niet van maar er zijn mensen die het wel waarderen. Loop gewoon met een grote boog om Digital Mindz heen en laat hem lekker de muziek maken die 'ie wilt.

Ik zou ook vooral selectief gaan quoten, want zo wordt mijn post heel anders natuurlijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Daveytl schreef:
Als die het zelf leuk vindt dan moet ie dit toch gewoon blijven doen :P Of het nou gewaardeerd wordt of niet.

Toch kan ik het me haast niet voorstellen dat je dit iedere keer weer wil doen als producer. Je zou toch zeggen dat je het onderhand zelf ook wel gaat horen dat de ene track nog meer op de vorige lijkt dan de ander? En daarbij ook dat het gewoon geforceerd hard is? Iedere keer moet de screech weer scherper en de kick lomper.

Ik kan het met ook niet voorstellen en ik vind de muziek vreselijk, maar het is gewoon lastig om er van te zeggen of hij het zelf wel leuk vindt wat die doet of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ijsklontje schreef:
Laud schreef:
ijsklontje schreef:
Volgens mij ben ik de enige die dit gruwelijk vet vind! :drool:
Digital Mindz :bomb: :bomb:


Ben je nog dronken van het weekend joh?


Nope, ik kan nou eenmaal genieten van dit soort tracks :thumbsup:
Iedereen zijn eigen mening toch? :thumbup:


Meer Hardstyle luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 13:17 
 
Hardtraxxer

Af en toe zo'n plaat als dit op het einden van een set vind ik echt vet. Persoonlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 13:37 
 
Hardtraxx Veteran

ttthijss schreef:
Af en toe zo'n plaat als dit op het einden van een set vind ik echt vet. Persoonlijk.

Alleen zitten ze er tegenwoordig vol mee
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks