Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ttthijss schreef:
Af en toe zo'n plaat als dit op het einden van een set vind ik echt vet. Persoonlijk.


Ik vraag me nu af hè, waarom vind jij deze plaat leuk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 17:13 
 
Hardtraxx Addict

Vreselijk dit! vond die kick niet zo erg al gaat die me nu wel meer irriteren.
En al helemaal geen fan van die schelle screech, net een klein kind dat loopt te krijsen!
Enige wat je dan wilt doen is een klap geven zodat het hopelijk ze klep houdt. Maar dat doe je niet neeeeeeeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 20:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
ttthijss schreef:
Af en toe zo'n plaat als dit op het einden van een set vind ik echt vet. Persoonlijk.


Ik vraag me nu af hè, waarom vind jij deze plaat leuk?


Om dat laatste beetje energie op te maken natuurlijk!! Helemaal uit je plaat en lekker zagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 21:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waar is de bass in die kicks gebleven? :/
Alleen maar punch en een screech die je trilharen decimeert. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Buho schreef:
Peperkoek schreef:
ttthijss schreef:
Af en toe zo'n plaat als dit op het einden van een set vind ik echt vet. Persoonlijk.


Ik vraag me nu af hè, waarom vind jij deze plaat leuk?


Om dat laatste beetje energie op te maken natuurlijk!! Helemaal uit je plaat en lekker zagen.


Not sure if...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 23:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een &%#$%^&*( screech zeg. Hij mag sowieso wel wat zachter, of gewoon weg, is denk toch het beste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, heb veel kut platen gehoord maar dit slaat echt alles. De rillingen lopen over mn lichaam, bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 09:32 
 
Hardtraxxer

Kick zelf opzich niet heel verkeerd, alleen die verrekte screech doet pijn aan me oren :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Schrok me echt dood met mijn koptelefoon op max volume.

Kom op hé..
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks