Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 22:13 
 
Artiest

Daveytl schreef:
D-Teq schreef:
Daveytl schreef:
Trouwens, waarom Bravehard?

Vocals?

Zou het dan niet Braveheart zijn?

Volgens haar uitspraak is het idd "Braveheart"
Maar omdat het de Hardstyle is vond ik "Bravehard" beter erbij passen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 22:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sorry, maar ik kan zo al horen dat het hele geheel te leeg en te simpel klinkt, daar heb je echt geen HQ preview voor nodig. Probeer gewoon eerst eens je sound te ontwikkelen voordat je hier tracks neer zet. Het mag wel hoor (aangezien je al een paar releases hebt gehad)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 22:36 
 
Artiest

Teknizion schreef:
Sorry, maar ik kan zo al horen dat het hele geheel te leeg en te simpel klinkt, daar heb je echt geen HQ preview voor nodig. Probeer gewoon eerst eens je sound te ontwikkelen voordat je hier tracks neer zet. Het mag wel hoor (aangezien je al een paar releases hebt gehad)

Met deze reactie kan ik al meer dan je vorige :)
Met deze track was het ook niet de bedoeling om er een drukke track van te maken!
Bedoeling was een lekkere basic track.
Er komt nog een track bij deze release die meer "Drukte" bevat deze:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 14:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denza_Official schreef:
Teknizion schreef:
Sorry, maar ik kan zo al horen dat het hele geheel te leeg en te simpel klinkt, daar heb je echt geen HQ preview voor nodig. Probeer gewoon eerst eens je sound te ontwikkelen voordat je hier tracks neer zet. Het mag wel hoor (aangezien je al een paar releases hebt gehad)

Met deze reactie kan ik al meer dan je vorige :)
Met deze track was het ook niet de bedoeling om er een drukke track van te maken!
Bedoeling was een lekkere basic track.

Het klinkt leeg, dus moet het voller worden. Niet drukker, dat slaat nergens op. Ik vind ook dat je beter 50u in een track kan stoppen aan werk, dan 10u per track en dan maar releasen. Neem wat meer tijd en je zult merken dat je track steeds voller en professioneler gaat klinken. Als je steeds maar 10u in een track stopt begin je steeds opnieuw met wat je al kan. In de uren die na 10u komen leer je de track dieper kennen en verbreed je ook je mogelijkheden. (Moeilijk uit te leggen, maar wel begrijpelijk denk ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Teq schreef:
Daveytl schreef:
Haha geintje man. Ik zeik de track toch niet af? Wat ik overigens vrij weinig doe, dus je commentaar is ongegrond. Maar geef toe dat het wel een beetje zo is wat ik zei ;)

Het feit dat je het zelf al gelooft zegt me al genoeg. Ik neem jou dus ook niet meer serieus.

Ok bedankt. Ik zie je toch duidelijk de producers beschermen in de topics, maar als je dat zelf niet wil zien, prima.

Blijf ook maar lekker je producties posten tussen de profs, dan krijg je vanzelf wel een goede naam :thumbsup: :thumbsup: >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 19:54 
 
Artiest

Daveytl schreef:

Blijf ook maar lekker je producties posten tussen de profs, dan krijg je vanzelf wel een goede naam :thumbsup: :thumbsup: >.<

Ik heb niks gepost? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denza_Official schreef:
Daveytl schreef:

Blijf ook maar lekker je producties posten tussen de profs, dan krijg je vanzelf wel een goede naam :thumbsup: :thumbsup: >.<

Ik heb niks gepost? :/

Ik heb het niet tegen jou ;)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks