B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Leuke tracks! Neem ze zeker mee ^^
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Festuca wrote:hahahaha waar haal je dat nou weer vandaan :')
Nou ja, je wil niet in het eigen productie topic want je hebt een label om je werk te releasen enzo :huh: Je wil dus duidelijk niet meer het amateur hoekje gestopt worden... Terwijl je daar gewoon thuis hoort :/
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
hsgroningen wrote:Leuke tracks! Neem ze zeker mee ^^
:thumbsup:
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Ogh Festuca jij laat je altijd zo op de kast naaien he. Als het hier daadwerkelijk niet thuis hoort verplaatst 1 van de moderators het vanzelf wel...
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Festuca Remix :D
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Houden we het gezellig hier? Hoe graag ik dit ook naar het eigen producties hoekje wil, de heren hebben een release gehad, daarom mag het hier blijven staan.
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Teknizion wrote:Houden we het gezellig hier? Hoe graag ik dit ook naar het eigen producties hoekje wil, de heren hebben een release gehad, daarom mag het hier blijven staan.
Lijkt me dan een uitstekende gelegenheid om je eigen regels eens kritisch te beschouwen. Als je je troep released op 'labels' zoals hardskillz recordz, pitchkickerz records en dat soort shit mag je naar mijn mening gewoon bij producers corner blijven zitten. Waarom niet hier alleen tracks van artiesten die releasen op respectabele labels?
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Gangsterdwerg wrote:
Teknizion wrote:Houden we het gezellig hier? Hoe graag ik dit ook naar het eigen producties hoekje wil, de heren hebben een release gehad, daarom mag het hier blijven staan.
Lijkt me dan een uitstekende gelegenheid om je eigen regels eens kritisch te beschouwen. Als je je troep released op 'labels' zoals hardskillz recordz, pitchkickerz records en dat soort shit mag je naar mijn mening gewoon bij producers corner blijven zitten. Waarom niet hier alleen tracks van artiesten die releasen op respectabele labels?
Om te voorkomen dat het willekeur wordt...(want hihi die The Profit producties kunnen ook in het eigen productie topic tegenwoordig). Beginnende producers moeten zelf gewoon inzien dat ze nog niet volwassen genoeg zijn qua niveau.
Hardtraxxer
849 posts member since 2009
last seen Jan 2016
Gangsterdwerg wrote:
Ben ik het volkomen mee eens, als de meerderheid in de topics blijft zeggen dat het niet release waardig is.

Dadelijk lijkt het hier dadelijk nog een eigen producers sectie.. om een plaat plaat te releasen hoef je tegenwoordig niet gek veel te doen, rare regel..
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Belachelijk dat dit hier mag staan, ik denk dat ik maar een label ga beginnen en dan ook al mijn tracks gratis weg ga geven. Hier moeten regels voor komen want dit gaat te furrrr :lol:
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
bRt_ wrote:
hoebedoelje wrote:Hoort toch in: https://hardtraxx.com/producers-corner/ thuis? >.<
Denza heeft al wat releases op Noizy Records. Kan hier dus prima blijven staan ^^
Op welk label? :D

Het klinkt als slaapkamer producties. :/
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Niet voor mij weggelegt dit, is me veel te vrolijk.
D
Artiest
131 posts member since 2011
last seen Feb 2021
View on YouTube
L
Hardtraxxer
123 posts member since 2012
Bij de originele vind ik de climax lekker, bij de remix het mid-intro.
Maar erg goed gedaan beide! :)
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Donateur
1973 posts member since 2008
Gangsterdwerg wrote:pitchkickerz records
:lol:
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Nee, niks voor mij helaas. Probeer je kicks te verbeteren en je synth iets voller te laten klinken! :thumbup:
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
In het orgineel LIJKT het alsof er een hardkick10 gelayerd is (in de climax)

Maar klinkt wel redelijk ^^
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
original mix vind ik maar saai :sleep: te weinig actie :P
festuca remix is aardig maar ik hoor wel wat amateuristische sounds.
Er zit wel vee potentie in :thumbup:

edit: vergeten om te vermelden dat je je kicks moet verbeteren