Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Artiest: Denza

Track(s): Bravehard(Festuca Remix)

View on YouTube
Last edited by Nrgizer on 09 Feb 2012 20:02, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Geweldige remix :D
Krijg kippevel bij de opbouw naar die climax :)
Echt nice job Jesse :)
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
wat een simpele kicks, de rest is ook totaal niet mijn ding.
P
Hardtraxxer
530 posts member since 2011
last seen Nov 2017
De intro klinkt nog wel leuk. Maar de kicks passen echt niet in de climax, haalt de energie er flink uit!
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Klinkt zeker niet slecht, ken het origineel niet, maar er zit een mooie sfeer in. Alleen de vrouwen stem zit een soort hapering in o.i.d.
D
Artiest
131 posts member since 2011
last seen Feb 2021
Dark Pact wrote:Klinkt zeker niet slecht, ken het origineel niet, maar er zit een mooie sfeer in. Alleen de vrouwen stem zit een soort hapering in o.i.d.
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
vind de kick echt waardeloos :( de opbouw is wel vet alleen het wordt erg chaotisch/rommelig in de climax als je het mij vraagt.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
online now
Ik zal denk ik nooit echt een fan van je style woorden, maar kom op dit kan je toch amper kicks noemen. :P
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
klinkt goed, vind het zeker wel fijne kicks (denk dat deze stijl kicks bewuste keuze is) en past goed bij de melodie. ga zo door :thumbup:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Ben wel benieuwd, die Denza heeft aardig wat potentie om een goede mainstream producer te worden :thumbup:
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
emmerick wrote:klinkt goed, vind het zeker wel fijne kicks (denk dat deze stijl kicks bewuste keuze is) en past goed bij de melodie. ga zo door :thumbup:
Kijk jij snapt het, idd gewoon een keuze en vond dit mooier, thx!
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
het heeft wel potentie jesse! alleen moet alles wat krachtiger en beter afgewerkt worden.. maarja geloof wel dat dat goed komt. Gelukkig doe jij iig nog niet mee met de wedstrijd wie de meeste pitchkicks kan maken (wat ik wel had verwacht haha)
Artiest
last seen May 2026
Haha bedankt voor het mooie commentaar! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 10 days ago
Echt een track met zeer veel potentie:

Vind de geluiden in de intro niet zo fijn, de kick in de intro klinkt wel lekker uplifting voor een intro,
De opbouw naar de climax is echt top! Vind de synth ook erg lekker, en vet hoe je met die noten speelt.
enige mindere vind ik de kick in de climax.. Als daar een hardere kick in kwam had ik het echt een topnummer gevnden!
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Wel leuk om al die wasted penguinz invloedjes erin te horen. Ik heb beter gehoord in het producers topic hier niet lullig bedoelt overigens.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Tsja dit vind ik dus niks, kicks spreken me niet aan en het is me iets 'te' vrolijk! Moet wel zeggen dat je vooruit gaat qua producen :P
Maar kan/moet natuurlijk nog VEEL beter :whistle:
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Dit zit nog steeds ver onder de maat van de gemiddelde releases.
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Zo dit klinkt al beter dan je vorige producties. Ik zie zeker vooruitgang,
n puntje van kritiek wat ik wel kwijt wil is dat de kick in de climax word weggedrukt
als het ware, door de leadsynth. Hij mag nog wel wat harder!
Heb namelijk ook het gevoel alsof de lead te hard staat tegenover de
andere geluiden, maar dat kan aan mij liggen.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Festuca wrote:
emmerick wrote:klinkt goed, vind het zeker wel fijne kicks (denk dat deze stijl kicks bewuste keuze is) en past goed bij de melodie. ga zo door :thumbup:
Klinkt net alsof alles wat je bedenkt zo uit je Soundmachineee rolt?!?

Sorry kerel, maar je zult die kick echt nog eens onder de loep moeten nemen. Afwerking moet je ook nog eens naar kijken, dan verdient het zijn plekje in het Nieuwe Tracks topic. Het idee is verder wel grappig, maar niet mijn ding ;)
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Vind de kicks al een stuk beter in ieder geval. Intro ook wel leuk, alleen is de vocal niet goed gecut. Je hoort een lage frequentie na een aantal noten, die hinderlijk is (weet niet zo goed hoe ik het moeten verwoorden -.- ). Melodie te happy vind ik.
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Nee sorry vind er geen bal aan. Kicks in de climax klinken niet. Melodie is ook niet echt van je het... sorry
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Timmer wrote:
Festuca wrote:
Klinkt net alsof alles wat je bedenkt zo uit je Soundmachineee rolt?!?
Inderdaad, de kick is gewoon niet goed, ook al is ie zo bedoeld. Verder moet ik zeggen dat je wel zeker voor uit gaat.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Klinkt gewoon helemaal nergens naar. Ik krijg helemaal geen 'kicks' mee uit dat filmpje.

Of het is niet mijn smaak, 't is maar hoe je het noemen wilt, vind het helemaal niks.
Draaien ze dit tegenwoordig ook in Takens? Dan kan die resident echt met pensioen.
Dit is niks persoonlijks hoor ;) je stijl bevalt me gewoon niet ^^ .
Artiest
last seen May 2026
Ik denk dat je het verkeerde filmpje bekijkt vriend! :P
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Ja? Ik bekijk het filmpje op deze pagina :P