Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 22:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Bovenaan is mijn remix, die is niet in takens gedraait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga nog een keer reageren en dit keer met een reactie waar je misschien wat aan heb. Ik was even vergeten dat jij de reactie wel leest in vergelijking met de grotere artiesten. Het grootste probleem hier zit het voor mij in de opbouw. Zoals het nu voor mij klinkt is het een leuk breakje die wel leuk klinkt maar die je ook weg kan laten.
Deze wordt gevolg door een leuk klapje waarna je elementen gaat toevoegen die steeds ietsje harder worden.
Dit is leuk en kan je prima doen bij een house plaatje maar hij hardstijl kan dat niet. Op deze manier klinkt je track wel zo leeg en is creativiteit ver te zoeken. Ga is een keer nadenken over hoe je alles gaat inrichten in je track.

Je hebt nu aan ons bewezen dat je een leuk riedeltje kan maken net zoals de wasted penguinz ook kan en genoeg anderen ook kunnen. Hoe kun jij je onderscheiden van hun? Werkelijk waar er is niks origineels aan in deze track. De geluidjes niet en de inrichting van de track niet. Vooral dat laatste dat vind ik ik persoonlijk het ergste. Allemaal zo standaard leuk introtje, breakje, klapje drbij, instrumentje drbij, nog een instrumentje drbij, eentje weg, kickje dr bij, instrumentje drbij, eentje weg, outro. Waarom ik het zo erg vind is omdat iedereen zelfs iemand die geen verstand van het technische vlak heeft wel een beetje creatief na kan denken hierover.

Je zit toch bij een label en je hebt toch een goede relatie met je collegas ga gewoon een keertje ervoor zitten met een biertje en beetje brainstormen. (ik ga er van uit dat je al bier mag drinken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 11:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Festuca waarom reageer je ook op al die kritiek? Als je een artiest bent zou ik dat gewoon laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 12:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Festuca waarom reageer je ook op al die kritiek? Als je een artiest bent zou ik dat gewoon laten.


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 15:17 
 
Hardtraxxer

roberttt schreef:
The Indicator schreef:
Festuca waarom reageer je ook op al die kritiek? Als je een artiest bent zou ik dat gewoon laten.


:worship:

:lol:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks