Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 12:21 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Denk dat het over 'noot' en 'smaak' gaat, of ben ik de enige die het zo flauw ziet? xd

noot was een typfout want dat moest 'nooit' zijn.. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
Qlown schreef:
Denk dat het over 'noot' en 'smaak' gaat, of ben ik de enige die het zo flauw ziet? xd

noot was een typfout want dat moest 'nooit' zijn.. :thumbup:


Oh echt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 12:23 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Forbidden Phobia schreef:
Qlown schreef:
Denk dat het over 'noot' en 'smaak' gaat, of ben ik de enige die het zo flauw ziet? xd

noot was een typfout want dat moest 'nooit' zijn.. :thumbup:


Oh echt!

ja echt.. beetje kinderachtig om daarom te gaan lachen.. iedereen maakt typfouten
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was niet hetgeen waar ze om moesten lachen. Ging meer over de onzin die je lulde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 18:58 
 
Hardtraxx Veteran

Schopje, omdat dit sick madness is. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 20:49 
 

Sick :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Ben nog niet echt weg van die nieuwe kick.

Live klinken ze toch buitengewoon goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 15:54 
 

Forbidden Phobia schreef:
Het word ook nooit goed gevonden >.<
eerst word hij te veel van het zelfde met zijn kicks.. doet die wat anders is het nog niet goed. >.<


alleen omdat die wat anders probeert is het niet meteen goed....

ik vind hem overigens wel lekker klinken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tering wat een monster track zeg! :woot:
Vind de kicks ook echt ontzettend dik! :love:

JVDM schreef:
Ennnnnn repeat.


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 11:31 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 13:29 
 
Hardtraxx Veteran

Kicks lijken iets minder op de voorgrond te liggen dan eerst en dat is balen. Wel fijn dat er toch redelijk snel een preview van is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dat was niet hetgeen waar ze om moesten lachen. Ging meer over de onzin die je lulde.

Deze man snapt het. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 16:25 
 
Hardtraxx Elite

Mwuah had er eerlijk gezegt wat meer van verwacht, Maar klinkt ook zeker niet verkeerd ^^

Klinkt na paar keer luisteren toch echt super vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 17:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ondanks dat ik in de mid gewoon naar een opgevoerde fax-machine zit te luisteren vind ik het als totaal best dik klinken. Die nieuwe kicks liggen me ook wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 20:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mooi om te zien hoe Delete zijn sound kwalitatief heeft verbeterd zonder zijn eigen stijl kwijt te raken. Bommetje dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 22:43 
 

Calmdowner schreef:

:bomb: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks :love: :drool: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 10:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Mooi om te zien hoe Delete zijn sound kwalitatief heeft verbeterd zonder zijn eigen stijl kwijt te raken. Bommetje dit :thumbsup:

Totaal eens met je daantje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit word Delete zijn laatste release op spoon ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 20:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Dit word Delete zijn laatste release op spoon ;)

Dan zou Proximity To Extinction er ook bij moeten. Zou wel leuk zijn als afsluiter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen ik las dat Delete een iets andere sound had even geluisterd. Nee, helaas. Niet aan mij besteed :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 23:19 
 
Hardtraxx Elite

Geniale plaat! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 10:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intro is zeer dik, climax vindk (nog) niets aan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 17:12 
 

Baasplaat
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks