Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 14:44 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinken weer als kicks waar je compleet van weggeblazen wordt :P benieuwd naar HQ, maar ik vrees een standaard Delete plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LQ klinkt het in ieder geval weer als een bommetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 17:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tomac schreef:
LQ klinkt het in ieder geval weer als een bommetje.

Een bom van keer op keer gerecyclede sounds en eentonigheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marcel Fischer schreef:
Klinken weer als kicks waar je compleet van weggeblazen wordt :P benieuwd naar HQ, maar ik vrees een standaard Delete plaat.

Dit. Ik wacht nog even op een HQ sample voor m'n definitieve oordeel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 17:41 
 
Hardtraxx Newbie

Marcel Fischer schreef:
standaard Delete plaat.

Dan is er toch niks te klagen :P? Typische delete sounds + lompe kick staat tot nu toe bijna altijd garant voor een heldenplaat. Tsja, het is misschien wat eentonig en standaard maar ik blijf t (vooral live) dik vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 17:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hou wel van dit stijltje. Voorlopig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 18:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jodenkoek schreef:
Marcel Fischer schreef:
standaard Delete plaat.

Dan is er toch niks te klagen :P? Typische delete sounds + lompe kick staat tot nu toe bijna altijd garant voor een heldenplaat. Tsja, het is misschien wat eentonig en standaard maar ik blijf t (vooral live) dik vinden.

Blijft dik, uiteraard. Maar sinds zijn eerste release op Spoontech heb ik weinig variatie kunnen waarnemen. Dat raak je op een gegeven moment beu :[
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

daarom luister ik nog best vaak 88 MPH van hem.. dat is pas een :bomb: :worship:

OT: Ja zoals altijd die dodelijke kicks van hem.. kan het wel waarderen maar hoop echt dat hij in de toekomst met andere sounds gaat werken. Ik beoordeel de track pas als die in HQ is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
88 MPH

jaaaaaaaa _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 17:17 
 
Hardtraxxer

Is dit in een klaslokaal of iets? (Deur links)
Leuke plaat, maar niet speciaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

Marcel Fischer schreef:
Forbidden Phobia schreef:
88 MPH

jaaaaaaaa _O_

Die geniale reverse :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 18:18 
 

Ik voel een dikke plaat aankomen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 15:07 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

jaaa klinkt goed! eerste stukje heeft wel wat weg van Android vind ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 15:52 
 
Hardtraxxer

Deze klonk live bij Madnezz zoo vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 16:10 
 
Hardtraxxer

HQ:

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 16:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snoeieng :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 16:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nondeju :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

geniaal dit ! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 17:38 
 
Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
Wauw :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 17:42 
 
Hardtraxx Addict

Ligt wel een heel hoog tempo op, of lijkt dat?
Gat meer richting de hardcore. Soundbank is wel lichtelijk aangepast zo te horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt weer heel dik, ben heel benieuwd naar de rest vd track :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben nog niet echt weg van die nieuwe kick.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks