Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha wat een bizarre kicks :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Z'n oude kicks zijn stukken beter. Leuk dat Delete wat anders probeert maar helaas liggen ze me niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Z'n oude kicks zijn stukken beter. Leuk dat Delete wat anders probeert maar helaas liggen ze me niet.

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 09:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kicks :love: :woot: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, ik vind de kicks niet echt heel lekker in het gehoor liggen. De rest van de plaat doet me ook vrij weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Kicks :love: :woot: :loving:


dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 13:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind er nog niet veel aan. Kicks liggen ook niet lekker in het gehoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 15:38 
 

Heerlijke stukje! Kicks klinken heerlijk en gaan bizar hard denk ik. Ik ben die andere kicks best wel beu. Goed dattie wat nieuws probeert. Die kickrolls zijn fantastisch :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 16:02 
 
Hardtraxx Veteran

Het word ook nooit goed gevonden >.<
eerst word hij te veel van het zelfde met zijn kicks.. doet die wat anders is het nog niet goed. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
Het word ook nooit goed gevonden >.<
eerst word hij te veel van het zelfde met zijn kicks.. doet die wat anders is het nog niet goed. >.<

Zucht. Teveel van hetzelfde gaat vervelen (zie Brennan Heart, Zatox etcetera) en verder is het gewoon een kwestie van smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 18:11 
 
Hardtraxx Veteran

BuzzLightyear schreef:
Forbidden Phobia schreef:
Het word ook nooit goed gevonden >.<
eerst word hij te veel van het zelfde met zijn kicks.. doet die wat anders is het nog niet goed. >.<

Zucht. Teveel van hetzelfde gaat vervelen (zie Brennan Heart, Zatox etcetera) en verder is het gewoon een kwestie van smaak.

nogmaals: Het word ook noot goed gevonden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jouw spelling is ook niet goed.

Nogmaals, kwestie van smaak. Als een artiest die jij niet tof vindt met een ander stijltje komt die jij nog steeds niet kan waarderen dan is dat toch ook puur een kwestie van smaak?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 19:30 
 
Hardtraxx Veteran

Hahahahahaha godverdikkeme dit gaat toch nergens meer over. He-mels :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 19:30 
 
Hardtraxx Veteran

Ennnnnn repeat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 19:31 
 
Hardtraxx Addict

Beste track van hem tot nu toe! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 20:46 
 
Hardtraxx Veteran

Had hier liever gated kicks onder gehoord.. Buiten de kicks is dit nog een best vette plaat! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 20:49 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

niet gezond meer die :worship:
shit die sounds en kicks DE TERING!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 21:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die kicks in de mid-intro, godverdomme :love: ! Beetje dezelfde formule, maar toch net wat anders uitgewerkt... Wat een geile kick is dat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 23:07 
 

:bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
Het word ook nooit goed gevonden >.<
eerst word hij te veel van het zelfde met zijn kicks.. doet die wat anders is het nog niet goed. >.<

Stop eens met onzin lullen, zijn er meer dan genoeg die hier positief over de kicks zijn.
Ikzelf vind ze minder en zou de oude kicks ook nog veel vaker willen zien.

Omdat er een aantal mensen negatief zijn die nooit hebben gezeurd over de oude kicks en de rest positief is dat in jouw beleving dus: het is ook nooit goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:drool:

Die nieuwe kicks zijn lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dylan-E schreef:
G1LL schreef:
Wauw :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
BuzzLightyear schreef:
Forbidden Phobia schreef:
Het word ook nooit goed gevonden >.<
eerst word hij te veel van het zelfde met zijn kicks.. doet die wat anders is het nog niet goed. >.<

Zucht. Teveel van hetzelfde gaat vervelen (zie Brennan Heart, Zatox etcetera) en verder is het gewoon een kwestie van smaak.

nogmaals: Het word ook noot goed gevonden ;)

... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 11:49 
 
Hardtraxx Veteran

aahh is dat zo grappig? een spelfout.. woohooo -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 12:15 
 
Hardtraxx Veteran

Denk dat het over 'noot' en 'smaak' gaat, of ben ik de enige die het zo flauw ziet? xd
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks