Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 14:25 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Delete

Track(s): Punishment

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 17:33 
 
Hardtraxxer

wow dit klinkt echt heel dik :thumbsup: :thumbsup: volgens mij heet deze track the punishment. dacht dat delete dat een keer op facebook had gezet
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 17:36 
 
Hardtraxx Veteran

niels94 schreef:
wow dit klinkt echt heel dik :thumbsup: :thumbsup: volgens mij heet deze track the punishment. dacht dat delete dat een keer op facebook had gezet

Jij doelt op dit denk ik?: https://www.facebook.com/deletedj/photo ... =1&theater kan ook The Punisher zijn. :P Laten we gewoon afwachten.

Hmm special project, ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 17:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt weer alsof die punchloze kicks van tegewoordig er weer onder zitten... Maar wat ik er voor de rest uit kan opmaken, klinkt het wel super!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 18:11 
 
Hardtraxxer

oh ja haha kan ook. kwam bij the punishment omdat dat een paar keer word gezegd in filmpje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 18:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Holy fuck, die kicks dreunen goed door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus wat een geweld... die kicks slopen de hele tent :bomb: :thumbsup: Delete :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 18:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En dat al zo vroeg op de zaterdag van DCB :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 11:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/video.php?v=10 ... =2&theater
Wat ik me ervan kan herinneren beukte dit lekker door ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 12:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
https://www.facebook.com/video.php?v=10152293579938133&set=vb.537703132&type=2&theater
Wat ik me ervan kan herinneren beukte dit lekker door ^^


Tering, wat een drive zit er in deze track! vooral die midintro en die anti :drool:
Ik blijf bij wat ik heb gezegd wat een eindbaas is Delete :worship: :yay: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 19:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hallelujah wat een vette screeches :drool:. Hopen dat de kicks in HQ ook gaan meevallen en we hebben een bommetje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 20:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 22:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Woooowww :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 23:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 12:26 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus Christus wat een bonken, klinkt vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kolere wat een geweld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk zit er een flinke goede punch onder, laatste tijd klinken z'n kicks ietwat te hol. Dan zou dit wel eens een flinke klappert kunnen zijn :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat eerste stuk klinkt zo belachelijk vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 22:43 
 
Hardtraxxer

Jammer van de kwaliteit, kan hier niet zoveel uit opmaken daardoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 13:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat ging deze hard zeg op Kings of Hardstyle :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Damnnn :drool: Het blijft een baas die Delete :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 09:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Delete - Punishment dus
https://www.facebook.com/video.php?v=939652736052000

Godverdomme wat dik :worship: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 12:47 
 
Hardtraxxer

Exit Mind mocht deze track niet draaien op Decibel haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sow, die defqon preview valt wel heel erg tegen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Sow, die defqon preview valt wel heel erg tegen :(


Inderdaad. Ging er in LQ van uit dat dit wel eens de dikste Delete tot nu toe kon worden, echter zuigen die kicks zwaar in HQ. Screech klinkt ook maar vreemd.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks