Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 12:07 
 
Hardtraxx Addict

Doet me helaas helemaal niks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Wat ging deze vannacht heerlijk :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Valt heel erg tegen. Live ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Valt heel erg tegen. Live ook.

Ik vond 'm echt belachelijk vet vannacht :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 09:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Daveytl schreef:
Valt heel erg tegen. Live ook.

Ik vond 'm echt belachelijk vet vannacht :worship:

Ik vond hem ook zeer vet. De introkicks kwamen heel hol over, maar in de climax zaten weer die ouderwetse lompe kicks van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 13:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeft iemand deze al? ben best wel benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister live gehoord, die climax heeft weer lompe kicks zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

Wat lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:
Heeft iemand deze al? ben best wel benieuwd :D

Denk niet dat hier iemand in Australie woont. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/dillytek-the-difference-q10-t46180.html
Komt hierbij.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks