Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 14:56 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Sow, die defqon preview valt wel heel erg tegen :(


Nu is Delete ineens te hard voor jullie :yawn:

OT: Die kicks zijn wel superdik :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardtraxxer schreef:
Daveytl schreef:
Sow, die defqon preview valt wel heel erg tegen :(


Nu is Delete ineens te hard voor jullie :yawn:

Delete hard? Minus Millitia is pas hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minus Militia hard?
Digital Mindz & Riiho en Sub Sonik, dat is pas echt hakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Hardtraxxer schreef:
Daveytl schreef:
Sow, die defqon preview valt wel heel erg tegen :(


Nu is Delete ineens te hard voor jullie :yawn:

Delete hard? Minus Millitia is pas hard!


Minus Militia komt niet eens in de buurt van de kracht die Delete in zn kicks stopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 15:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was ook totaal niet sarcastisch ofzo, maar ik vind deze kicks niet tegenvallen hoor, gaan erg hard live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 16:14 
 
Hardtraxx Veteran

Hardtraxxer schreef:
Daveytl schreef:
Sow, die defqon preview valt wel heel erg tegen :(


Nu is Delete ineens te hard voor jullie :yawn:

Goed man. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks :surrender: :surrender: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 16:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Minus Militia hard?
Digital Mindz & Riiho en Sub Sonik, dat is pas echt hakken!

Sowieso :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 16:40 
 
Hardtraxx Elite

Normaal vind ik de kicks van Delete echt heel vet, maar in deze track zijn ze wel heel slap..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 16:53 
 
Hardtraxxer

echt een geweldige track :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dt ze een preview maken van het minst vette stuk. Andre stukken klinken veel vetter, zoals die intro :woot: Ben nog steeds erg benieuwd naar full version!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 14:23 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Minus Militia hard?
Digital Mindz & Riiho en Sub Sonik, dat is pas echt hakken!



Ik stamp liever ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

Het was ook echt serieus bedoeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 14:49 
 
Hardtraxxer

Wat een kicks zeg! Vind ze echt wel 1 van de hardere van Delete ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 18:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt toch wel ontzettend dik. Screetches een beetje duister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ttthijss schreef:
Daveytl schreef:
Minus Militia hard?
Digital Mindz & Riiho en Sub Sonik, dat is pas echt hakken!



Ik stamp liever ;)

Ik sta liever stil ;) ;) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
ttthijss schreef:
Daveytl schreef:
Minus Militia hard?
Digital Mindz & Riiho en Sub Sonik, dat is pas echt hakken!



Ik stamp liever ;)

Ik sta liever stil ;) ;) ;)


saai :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik blijf liever thuis
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik sta liever stil ;) ;) ;)


Of even stukje filmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ttthijss schreef:
Ik stamp liever ;)


Paultheone schreef:
saai :sleep:

Mijn god, het niveau hier wordt ook niet hoger de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 15:43 
 

Rawbin schreef:
ik blijf liever thuis

:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit dit is echt gruwelijk zeg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze @ Dream Village mogen horen en ging toch goed hard al had ik mijn twijfels thuis. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Teringjantje
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 11:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat ging deze vannacht heerlijk :love:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks