Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Delete

Track(s): Level

Sample/video:


Bron:
Zie video
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 21:59 
 
Hardtraxx Addict

JA die draaide TC Allstars gisteren :cry:

Wat een geweld was dat :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 22:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt weer dik! Hoor kicks uit gettho ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 22:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delete stelt nooit teleur :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 22:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kicks van de mid-intro doen me denken aan c*nt, verder klinkt het wel dik maar wacht gewoon af tot ik hem helemaal heb gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 22:38 
 
Hardtraxx Elite

Klonk heeerlijk! Was me niet opgevallen dat dit die Ghetto kicks waren.
Dacht dat het een nieuwe van Degos & Re-Done was. Zo klinkt het iig wel.
Anyway.... DIK :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 23:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tot nu toe lukt het Delete niet om me teleur te stellen, heerlijke plaat weer :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 23:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jezus :drool:

Maakt me minder uit als het Ghetto kicks zijn die ik persoonlijk niet heel donderend vind als de rest, maar wat een geniale screeches en goed uitgewerkte en gebruikte vocalen.

Maar definitief oordeel velt wel wanneer ik bass bij de kick hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel weer best vet. Vooral dat eerste stuk bevalt me wel. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaja, klinkt weer heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 10:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat ik me ervan kan herinneren was dit fucking dik :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 16:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt dik hoor :drool:
Ik vind de kicks trouwens niet net als die van Ghetto klinken hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke schijf, zin in zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 17:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Climax klinkt echt dik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 17:41 
 
Hardtraxx Veteran

Fluxion schreef:
Klinkt dik hoor :drool:
Ik vind de kicks trouwens niet net als die van Ghetto klinken hoor

Een hardere versie van de kicks in Ghetto en Despair Remix volgens z'n twitter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat klink dit vet! Ben benieuwd zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maakt niet uit hoe of wat, ik ben bij Delete aanwezig op Defqon (de eerste mogelijkheid voor mij om hem te zien). Ik moet zijn tracks echt een keer live horen, klinkt weer goed dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 21:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hunt schreef:
Maakt niet uit hoe of wat, ik ben bij Delete aanwezig op Defqon (de eerste mogelijkheid voor mij om hem te zien). Ik moet zijn tracks echt een keer live horen, klinkt weer goed dit!


Je gaat de tijd van je leven hebben als je hem live ziet ;). Verder klinkt dit ook weer bruut. Ik kan me de laatste tijd werkelijk geen 1 track indenken die ik niet vet vond van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hunt schreef:
Maakt niet uit hoe of wat, ik ben bij Delete aanwezig op Defqon (de eerste mogelijkheid voor mij om hem te zien). Ik moet zijn tracks echt een keer live horen, klinkt weer goed dit!


En het vetste is als je dan heeeeelemaal vooraan staat :woot: :woot: :woot: dan gaat het nog harder als dat je ergens in de zaal staat en dat gaat al hard :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 23:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
Hunt schreef:
Maakt niet uit hoe of wat, ik ben bij Delete aanwezig op Defqon (de eerste mogelijkheid voor mij om hem te zien). Ik moet zijn tracks echt een keer live horen, klinkt weer goed dit!


En het vetste is als je dan heeeeelemaal vooraan staat :woot: :woot: :woot: dan gaat het nog harder als dat je ergens in de zaal staat en dat gaat al hard :D


haha helemaal mee eens! Maar dat is trouwens niet alleen bij Delete zo hoor, alles knalt harder als je vooraan staat op een feest logiiiisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 00:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

daveyfct schreef:
Arrow schreef:
Hunt schreef:
Maakt niet uit hoe of wat, ik ben bij Delete aanwezig op Defqon (de eerste mogelijkheid voor mij om hem te zien). Ik moet zijn tracks echt een keer live horen, klinkt weer goed dit!


En het vetste is als je dan heeeeelemaal vooraan staat :woot: :woot: :woot: dan gaat het nog harder als dat je ergens in de zaal staat en dat gaat al hard :D


haha helemaal mee eens! Maar dat is trouwens niet alleen bij Delete zo hoor, alles knalt harder als je vooraan staat op een feest logiiiisch


ja klopt man, maar bij Delete hoor je het verschil, je voelt het zelfs haha dat trilt door heel je lichaam zo erg haha, das zo vet :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 00:28 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijk weer die climax :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 16:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
daveyfct schreef:
Arrow schreef:

En het vetste is als je dan heeeeelemaal vooraan staat :woot: :woot: :woot: dan gaat het nog harder als dat je ergens in de zaal staat en dat gaat al hard :D


haha helemaal mee eens! Maar dat is trouwens niet alleen bij Delete zo hoor, alles knalt harder als je vooraan staat op een feest logiiiisch


ja klopt man, maar bij Delete hoor je het verschil, je voelt het zelfs haha dat trilt door heel je lichaam zo erg haha, das zo vet :yay:


Jullie lijken net kinderen die zojuist een glimmende Alakazam uit een pakje Pokémonkaarten hebben gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Jullie lijken net kinderen die zojuist een glimmende Alakazam uit een pakje Pokémonkaarten hebben gehaald.

Mooi toch ^^ Als dat mij zou gebeuren zou ik ook fucking blij zijn :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@pete

Heb je daar problemen mee? Nutteloze reacties van oe xd
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks