Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Pete schreef:
Jullie lijken net kinderen die zojuist een glimmende Alakazam uit een pakje Pokémonkaarten hebben gehaald.

Mooi toch ^^ Als dat mij zou gebeuren zou ik ook fucking blij zijn :woot:


Die glimmende Alakazam is anders best zeldzaam hoor :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 05:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier hedde oe glimmende Alakazam :list:

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha wat een gekkenwerk was dat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 11:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wow! @1:16 :drool: ik vind alleen de opbouw naar de climax een beetje vaag, niet echt gestructureerd maar erg random. Ben echt heel benieuwd naar hq
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 11:36 
 
Hardtraxxer

Deze was heerlijk gister! :love:
DIe opbouw naar de climax is juist vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bosskabouter schreef:
Deze was heerlijk gister! :love:
DIe opbouw naar de climax is juist vet!


das vet om te horen, in het filmpje kwam het niet echt goed over vond ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 12:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit ging zo hard :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 14:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[zippy]http://www72.zippyshare.com/v/38884573/file.html[/zippy]

@53:44
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 16:14 
 
Hardtraxx Veteran


:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 15:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kick gaat te veel richting die laatste tracks van Degos en Re-Done of Thera, maar vind die helemaal niet fijn klinken. Matige track dit van Delete :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 15:36 
 
Hardtraxx Elite

Baaaazige track hoor :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


rengdengdeng
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 19:26 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:

rengdengdeng


Hahaha dj yowan met ze rip-jes
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 22:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vond hem op Festivaart toch ook wel tegenvallen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 10:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Na een paar keer luisteren toch wel heel dik hoor :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 10:42 
 
Hardtraxx Veteran

Een iets mindere van de eindbaas dit keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond 'm echt 10 x niks, stel dat een beetje bij naar 5 x. Denk dat deze track heel erg wennen is. Toch denk ik dat deze track met een ''echte'' Delete kick een stuk vetter was :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 19:14 
 
Hardtraxx Veteran

Die screeches zijn gestoord. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Die screeches zijn gestoord. :worship:


Gestoord is idd het juiste woord ervoor. Na iedere "break" gaan ze weer een stapje verder. :worship: Enige minpunt is dat de kicks niet super zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Genieten dit, zoals altijd van Delete :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 22:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:bomb: :bomb: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 22:32 
 
Hardtraxx Newbie

:bomb: Delete!!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff eindbaas Delete stelt me nooit teleur, de tyfus. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 12:15 
 
Hardtraxx Addict

Doet me helemaal niks dit :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 10:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Qlown schreef:
Die screeches zijn gestoord. :worship:


Gestoord is idd het juiste woord ervoor. Na iedere "break" gaan ze weer een stapje verder. :worship: Enige minpunt is dat de kicks niet super zijn.


Dit vind ik dus zo geniaal aan deze track :love:

Hieronder teaser van delete zelf

Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks