Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 17:49 
 
Hardtraxxer

Jonas schreef:
Ik vond hem op Festivaart toch ook wel tegenvallen hoor.


60 minuten lang dezelfde kick :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 17:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bryan dj schreef:
Jonas schreef:
Ik vond hem op Festivaart toch ook wel tegenvallen hoor.


60 minuten lang dezelfde kick :D


-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 18:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bryan dj schreef:
Jonas schreef:
Ik vond hem op Festivaart toch ook wel tegenvallen hoor.


60 minuten lang dezelfde kick :D


Dat is grote onzin, want als je naar Delete ging naar bijvoorbeeld Intents dan had je ook geweten dat hij niet alleen eigen werk draait, want hij draaide ook bijvoorbeeld Freakz At Night van E-Force en Warface - FTP etc, hij wisselde steeds af met een eigen track en dan een keertje iets anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 18:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb meestal op de mainstage met opvolgende artiesten als DBSTF, Atmozfears, Wildstylez, PP e.d. het idee dat ik de hele dag naar dezelfde kick luister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 20:18 
 
Hardtraxxer

Zin schreef:
Bryan dj schreef:
Jonas schreef:
Ik vond hem op Festivaart toch ook wel tegenvallen hoor.


60 minuten lang dezelfde kick :D


Dat is grote onzin, want als je naar Delete ging naar bijvoorbeeld Intents dan had je ook geweten dat hij niet alleen eigen werk draait, want hij draaide ook bijvoorbeeld Freakz At Night van E-Force en Warface - FTP etc, hij wisselde steeds af met een eigen track en dan een keertje iets anders.


Dus wat je wilt zeggen is dat Delete wel in zijn eigen werk iedere keer dezelfde kick en hetzelfde trucje heeft? :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bryan dj schreef:
Jonas schreef:
Ik vond hem op Festivaart toch ook wel tegenvallen hoor.


60 minuten lang dezelfde kick :D

Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 20:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bryan dj schreef:
Dus wat je wilt zeggen is dat Delete wel in zijn eigen werk iedere keer dezelfde kick en hetzelfde trucje heeft? :evil:


Nee man, luister zijn loudness tool die had iets van 8-10 verschillende kicks jonge :p
En Level is heeeeel anders dan bijvoorbeeld Dismissed of Beheaded of Ghetto ofzo, dus ik ben het oneens met jouw mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 15:36 
 
Hardtraxx Addict

Moet inderdaad wennen aan de track, vind hem zeker vet maar na mate die verder gaat vind ik het toch beetje te chaotisch worden.

Toch maar ff op een feest horen dan zal mijn mening vast anders zijn(of niet) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 06:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zin schreef:
Bryan dj schreef:
Dus wat je wilt zeggen is dat Delete wel in zijn eigen werk iedere keer dezelfde kick en hetzelfde trucje heeft? :evil:


Nee man, luister zijn loudness tool die had iets van 8-10 verschillende kicks jonge :p
En Level is heeeeel anders dan bijvoorbeeld Dismissed of Beheaded of Ghetto ofzo, dus ik ben het oneens met jouw mening.

Niet op in gaan. Die gast is er in elk topic op uit om reacties uit te lokken.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks