Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk hoor ik em zaterdag weer @ BTB

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 22:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkerrrr!! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delete krijgt het toch altijd weer voor elkaar, wat een plaat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een dikke plaat zeg ! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 04:22 
 
Hardtraxx Addict

Keer of 3 live gehoord nu. Conclusie: fap. WAT een lekker nummer :bomb: alles klopt gewoon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 10:32 
 
Hardtraxx Elite

Godverdomme wat een geweld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat is dit toch een bazentrack!
Titan draaide em gister gelukkig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 12:08 
 

Thuis vond ik hm nie zo, maar gister _o_
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

Morgen in HQ in de TC radioshow. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 14:55 
 
Hardtraxx Veteran

:drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 16:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Heerlijke combinatie van ongeremde hardheid en drive. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Één van m'n favoriete producers op 't moment. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

Beetje jammer dat die ene zware Dismissed vocal eruit is, was zo baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 16:58 
 
Hardtraxxer

Wat een geweldige plaat :drool: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 19:26 
 
Hardtraxx Addict

Godverdomme wat een kicks en drive, dit ligt mij wel. Geweldig werk, ik neem aan dat dit een live rip is en dat dit dus op een hoger BPM is dan normaal? Zou het niet erg vinden als dit het originele BPM is, maar ben benieuwd hoe het klinkt op 150.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:surrender: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

W T F :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 00:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat klinkt dit toch heerlijk :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 07:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is deze man lekker bezig! alles klopt aan deze plaat voor mij! :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 10:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Beetje jammer dat die ene zware Dismissed vocal eruit is, was zo baas.


haha ja die vond ik gruwelijk!

Dikke plaat, 2x live meegemaakt, wow!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 18:42 
 
Hardtraxx Veteran



Langere versie. Bedankt Qlown :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocalen zijn ook zoooo goed in dit nummer!

Alles wat ik zoek in hardstyle zit hier gewoon in, super dik! :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeeerlijk dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 19:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Teaser van Delete zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 12:29 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Heerlijke combinatie van ongeremde hardheid en drive. :woot:


Dit ga ik noteren en opschrijven, voor het eerst hoor ik Lyst positief praten over hededaagse hardstyle
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks