Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 16:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tegenvaller. Vind de kick wederom niks aan. Die willekeurige bliepjes doen me niet zo veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wauwwww bizar :oh:

die chaotische piepjes maken het JUIST zo vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

Ben nu nog wel benieuwd naar de rest van de plaat, hier gebruiken ze alleen de midintro('s). :P Zitten paar héérlijke kickrolls in de climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 18:09 
 
Hardtraxxer

erg dik! _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 18:11 
 
Hardtraxx Elite

Wat een ontiegelijk dikke plaat! :worship: Wil dit heel graag live meemaken! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dit gru-we-lijk vet :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat dit live heel lomp gaat, maar toch blijft Delete niet helemaal mijn ding. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 20:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wow, geluidjes + geluidjes + nog meer geluidjes! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze ging op Knock Out inderdaad zo hard :thumbsup:

Mensen rondom me keken me vreemd aan toen ik hem hoorde ingemixt worden. :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wist niet waar ik 't zoeken moest thuis, instant kippenvel overall.. Wat een ge-wel-dige plaat dit :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 23:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik wist niet waar ik 't zoeken moest thuis, instant kippenvel overall.. Wat een ge-wel-dige plaat dit :worship: :worship:


kun je nagaan dat je dat thuis al niet meer wist :P hoe zou het zijn als je die tijdens feestje langs hoort komen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer beetje hetzelfde riedeltje gebruikt, maar het verveelt me totaal niet. :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 02:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 12:55 
 
Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Favoriete producer op het moment, alles wat hij maakt is goud tegenwoordig. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat een drive en sounds, fucking bizar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 14:23 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ahh man, wat verschrikkelijk vet, wil dit graag live meemaken :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 17:05 
 

wel dik idd maar vind Ghetto beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 17:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een geweld :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 19:08 
 
Hardtraxx Addict

Beste Delete plaat tot nu toe. Ook vrijwel de enige van hem die ik ook daadwerkelijk echt heel vet vind :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 00:48 
 
Hardtraxxer

Kanonnen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 11:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nog eens geluisterd en toch vind ik die punch amper kracht hebben.
Het is de lage tail die m nog hard doet overkomen. Wat de gehele kick weer veel te laag doet laten klinken net als Ghetto. Snap dus ook niet dat iedereen er zo lyrisch over is.

Had liever iets met deze kicks







Maarja als dit alleen het mid-intro is, dan ben ik nog wel benieuwd of de climax het voor mij doet omkeren, hoop ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 21:58 
 
Hardtraxx Addict

Eindelijk weer een plaat van Delete die me enigszins aanspreekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tweede deel van de track dismissed
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks