Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 11:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nog meer chaos :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 13:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat klinkt wel een stuk beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 13:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog meer kwijl :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Zitten paar héérlijke kickrolls in de climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

Haha jézus
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LekkerLekkerr :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 10:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker


@30.05

Jezus wat baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 13:11 
 
Hardtraxx Veteran

Oh my fucking god :love: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Oh my fucking god :love: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

Fucking teringzooi wat episch :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 18:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Qlown schreef:
Oh my fucking god :love: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 19:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 19:46 
 
Hardtraxx Addict

Wat een teringdikke plaat was dit op Loudness. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 22:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een simpele platen maakt die vent.
Ik vind 't niks :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 10:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vaassenaar schreef:
Wat een simpele platen maakt die vent.
Ik vind 't niks :sick:


Dit simpel? Kom op man... Ok dat je het niets vindt, maar dat volstaat dan wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Vaassenaar schreef:
Wat een simpele platen maakt die vent.
Ik vind 't niks :sick:


Dit simpel? Kom op man... Ok dat je het niets vindt, maar dat volstaat dan wel.

Echt heel moeilijk zijn die platen van Delete niet hoor, maar dat maakt geen reedt uit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 10:27 
 
Hardtraxx Addict

Dit is by far de vetste Delete track die ik ken! :D Heerlijke drive in de climax, vette vocalen en lompe kicks, al zijn gated kicks bij voorbaat niet mijn favoriete kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 10:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik moest hem een paar keer luisteren maar wat een dikke plaat :love: :woot: DISMISSED!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Vaassenaar schreef:
Wat een simpele platen maakt die vent.
Ik vind 't niks :sick:


Dit simpel? Kom op man... Ok dat je het niets vindt, maar dat volstaat dan wel.


Behoorlijk simpel ja, dat hoor je zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Simpel en effectief ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Simpel en effectief ^^

Juist, zit inderdaad weinig complexiteit in zijn tracks maar dat is ook niet nodig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 14:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is mij te chaotisch, tegenvallertje t.o.v Ghetto.
Ik heb ook het idee dat die kickrolls niet goed doorkomen maar dat kan ook door LQ komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dismissed >>>>>>> Ghetto

Fucking vette plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

Dikke track dit! Heerlijke drive ook!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks