Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 23:49 
 

Artiest: D-Block & S-te-Fan ft. MC Villain
Track(s): X Gonna Give It To Ya
Sample/video:



:worship: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 23:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Woww klink heerlijk energiek die intro zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 00:10 
 
Hardtraxx Newbie

Klinkt goed! :thumbsup: alleen houd ik persoonlijk niet zo van villain's vocals..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 00:17 
 
Hardtraxx Veteran

Belachelijke pitchkickz, de rest klinkt leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 00:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens de Facebook van DBSTF heet deze 'new track.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 10:10 
 
Hardtraxx Veteran

elroyce schreef:
Volgens de Facebook van DBSTF heet deze 'new track.'

>.<

Intro klinkt superheerlijk, alleen beetje bang afwachten voor die vocals. ;x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit nr was echt heel dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klonk fijn, net als de rest van hun setje op Thrillogy! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien iets voor xxlerator? Hoor 'm volgens mij zeggen: " X gonna give it to you"
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 16:10 
 
Hardtraxx Elite

En alweer een track waarbij het intro veel en veel dikker is dan de climax. Teleurstellend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 20:43 
 
Hardtraxxer

vind hem wel dik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 21:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Drive. Iets dat ik gemist heb bij hun andere recente tracks. Klinkt erg goed, ben benieuwd naar een HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 22:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Drive. Iets dat ik gemist heb bij hun andere recente tracks. Klinkt erg goed, ben benieuwd naar een HQ.

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 00:15 
 
Hardtraxxer

misschien domme vraag, maar wat word er nou eigenlijk bedoelt met de "dit" zoals elexz zegt?
is dat juist dat je het eens bent of niet of iets anders?

verder on topic
erug lekkere track als ik zo eens luister
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 03:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

harderstylez936 schreef:
misschien domme vraag, maar wat word er nou eigenlijk bedoelt met de "dit" zoals elexz zegt?
is dat juist dat je het eens bent of niet of iets anders?

verder on topic
erug lekkere track als ik zo eens luister

Even relativeren dan ben je er zo achter...
"Dit" verwijst ergens naar, kortom het is hetzelfde, dus mee eens.

On:
Prima track! eindelijk, na al die 2012 edits/remixen en bootlegs weer iets zonder dat ze stof van oude tracks af hebben geblazen of de top 40 hebben afgespeurd naar vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 14:00 
 
Hardtraxxer

Meph0 schreef:
Drive. Iets dat ik gemist heb bij hun andere recente tracks. Klinkt erg goed, ben benieuwd naar een HQ.

+1 al vind ik de drive in Rebel ook niet slecht! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 17:26 
 
Hardtraxxer

Der Rudii schreef:
harderstylez936 schreef:
misschien domme vraag, maar wat word er nou eigenlijk bedoelt met de "dit" zoals elexz zegt?
is dat juist dat je het eens bent of niet of iets anders?

verder on topic
erug lekkere track als ik zo eens luister

Even relativeren dan ben je er zo achter...
"Dit" verwijst ergens naar, kortom het is hetzelfde, dus mee eens.

On:
Prima track! eindelijk, na al die 2012 edits/remixen en bootlegs weer iets zonder dat ze stof van oude tracks af hebben geblazen of de top 40 hebben afgespeurd naar vocals.


oke badankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 21:02 
 
Hardtraxxer

Hier betere Kwaliteit :loving: :loving: Vanaf 1.55


1 D-Block & S-te-Fan Total eclipz(Thrillogy 2012 edit)
2. D-Block & S-te-Fan ft. MC Villain - TBA
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 10:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intro klinkt inderdaad heel dik!! Ben benieuwd naar de HQ :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

X Gonna Give It To Ya? Origineel man, op dat wereldberoemde nummer van DMX na dan..

En hij klinkt lekker, maar die kick hoor ik gewoon POING POING gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 05:28 
 
Hardtraxxer

is het officiele xxlerator anthem !
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 12:25 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Intro klinkt superheerlijk, alleen beetje bang afwachten voor die vocals. ;x


Oké, vocals zijn goed te pruimen. Melodie is ook heerlijk en stoor me totaal niet aan de pitchkicks.
^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 17:50 
 
Hardtraxxer

dylanleijten schreef:
Misschien iets voor xxlerator? Hoor 'm volgens mij zeggen: " X gonna give it to you"


Inderdaad,
XXlerator op Facebook schreef:
We're so proud to tell you that D-Block & S-te-Fan just presented the new XXlerator anthem they created! Stay tuned for the aftermovie with the official preview in it!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 18:20 
 

D-Nemacyst schreef:
X Gonna Give It To Ya? Origineel man, op dat wereldberoemde nummer van DMX na dan..

En hij klinkt lekker, maar die kick hoor ik gewoon POING POING gaan.


>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 20:09 
 
Hardtraxx Veteran

MC Villain >.< en die kicks, zoals ik zei; belachelijke pitch. Hoe kun je daar nou mee akkoord gaan :lol:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks