Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 22:24 
 
Hardtraxx Elite

D-Block & S-te-Fan
Yesterday we introduced our newest single, this coming year's anthem for XXlerator, that we did together with Mc Villain ( @villaineyez ) We call it :

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 22:41 
 
Hardtraxx Newbie

Supernummer!

Wat een drive en sfeer, lang geleden zo´n fijne plaat van DBSTF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu 2 keer gehoord en vind hem pak beter als die van Ran-D !
Heerlijke intro!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt zo op het eerste gehoor best aardig.
Benieuwd naar de hq van het nieuwe anthem van xxlerator.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 16:27 
 
Hardtraxxer

Klinkt op zich heel lekker, maar die pitchkicks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 16:24 
 
Hardtraxx Addict

omg die intro :drool:
ben echt géén fan van deze heren maar dit klinkt dan eindelijk toch echt lekker! die intro doet het hem bij mij! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 19:10 
 

JVDM schreef:
MC Villain >.< en die kicks, zoals ik zei; belachelijke pitch. Hoe kun je daar nou mee akkoord gaan :lol:


Same as usual. Misschien dat je ze nu beter hoort pitchen door deze crapsounds heen, maar de heren gebruiken deze altijd en ook in de f8trix tracks zitten ze.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 01:03 
 
Hardtraxx Addict

Hier opende DBSTF mee op Fusion geloof ik, prima plaatje met een heerlijke drive in de intro. Jammer van de pitchkicks maar ze zijn gelukkig niet zo opvallend tenenkrommend als in Rebel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijne melodie, al zou ik tegen het eind wel een paar dingen anders doen. Die hoge noten mogen aan het eind nog wel een keer terugkomen. Verder snap ik de combo van agressieve vocals met zo'n melodie helemaal niet. Rest van de track mag best wat zweveriger. Maarja, ondanks kaas^2 wel een hele leuke melodie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

D-Block & S-te-Fan ‏@DBSTF
Citaat:
Tonight at 7pm (GMT +1) @clubmatrixx will release the aftermovie of "the 10 hour edition" also containing a part of "X gonna give it to ya"!


Eindelijk een (stukje) HQ. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 16:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
D-Block & S-te-Fan ‏@DBSTF
Citaat:
Tonight at 7pm (GMT +1) @clubmatrixx will release the aftermovie of "the 10 hour edition" also containing a part of "X gonna give it to ya"!


Eindelijk een (stukje) HQ. :love:


Tonight nog wel. maar ben zeer benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 20:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker


{edit} Denk echt dat ze er uuuuren over hebben gedaan om de strakke koppen eruit te knippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 20:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind de melodie helemaal niet zo bijzonder eigenlijk. Kicks zijn wederom om te huilen.

Betalen mensen trouwens serieus nog steeds geld om iemand met een verlichte helm op te zien draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran

erg mager.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 20:38 
 
Hardtraxx Addict

Jammer dat er geen HQ stukje van de intro bij zit :( dat is het enige vette aan dit nummer haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 23:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Me gustah! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een hak op de tak melodie zeg.. erg laag niveau imo :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 23:57 
 
Hardtraxx Veteran

Als eerste dit:
D-Nemacyst schreef:
X Gonna Give It To Ya? Origineel man, op dat wereldberoemde nummer van DMX na dan


Ten tweede:
Té blije melodie, Kicks waarbij je zo opeens 3/4 semitones hoger zit en gangstervocals die in combinatie met zon melodie nergens op slaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 00:01 
 
Hardtraxx Veteran

Vind de melodie wel wat hebben. Kicks vanaf 01.21 :thumbdown:

Citaat:
Betalen mensen trouwens serieus nog steeds geld om iemand met een verlichte helm op te zien draaien?

Wat maakt het uit wat iemand draagt? Als dit bij zijn act hoort, waarom niet?


@Wizzieuploadzz: HQ is online. No need to rip it, upload it on your channel and share it over here. Removed your post.
Taxi schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaap, en een te groot poing gehalte. Slaapwekkend dit :/ :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 09:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben nu toch stukken minder enthousiast!
Melodie is wel prima, maar die kicks inderdaad :/

Die intro is nog wel lekker, maar al met al een beetje jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 10:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ondanks dat ik het nog steeds een prima melodie vind, leek er in de LQ toch wel veel meer drive te zitten dan nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 11:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik weet niet wat het is maar vind het er in tegenstelling tot acts als G4H of P1 echt belachelijk uitzien. Dat in combinatie met de ongelooflijke stroom rotzooi die hij uitbrengt maakt dat ik het echt niet serieus kan nemen. Oh en heb een keer een live-optreden van hem gehoord dat was nog het ergste eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 12:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
leek er in de LQ toch wel veel meer drive te zitten dan nu.


Dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 13:22 
 

Maestro N schreef:
Ondanks dat ik het nog steeds een prima melodie vind, leek er in de LQ toch wel veel meer drive te zitten dan nu.


Versnel je hem even met 10 bpm... ;)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks