J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
D-Block & S-te-Fan
Yesterday we introduced our newest single, this coming year's anthem for XXlerator, that we did together with Mc Villain ( @villaineyez ) We call it :

Image
M
8 posts member since 2012
last seen Mar 2015
Supernummer!

Wat een drive en sfeer, lang geleden zo´n fijne plaat van DBSTF.
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Nu 2 keer gehoord en vind hem pak beter als die van Ran-D !
Heerlijke intro!
Hardtraxxer
298 posts member since 2011
last seen May 2015
klinkt zo op het eerste gehoor best aardig.
Benieuwd naar de hq van het nieuwe anthem van xxlerator.
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
Klinkt op zich heel lekker, maar die pitchkicks..
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
omg die intro :drool:
ben echt géén fan van deze heren maar dit klinkt dan eindelijk toch echt lekker! die intro doet het hem bij mij! :love:
J
JVDM wrote:MC Villain >.< en die kicks, zoals ik zei; belachelijke pitch. Hoe kun je daar nou mee akkoord gaan :lol:
Same as usual. Misschien dat je ze nu beter hoort pitchen door deze crapsounds heen, maar de heren gebruiken deze altijd en ook in de f8trix tracks zitten ze.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Hier opende DBSTF mee op Fusion geloof ik, prima plaatje met een heerlijke drive in de intro. Jammer van de pitchkicks maar ze zijn gelukkig niet zo opvallend tenenkrommend als in Rebel.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Fijne melodie, al zou ik tegen het eind wel een paar dingen anders doen. Die hoge noten mogen aan het eind nog wel een keer terugkomen. Verder snap ik de combo van agressieve vocals met zo'n melodie helemaal niet. Rest van de track mag best wat zweveriger. Maarja, ondanks kaas^2 wel een hele leuke melodie :)
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
D-Block & S-te-Fan ‏@DBSTF
Tonight at 7pm (GMT +1) @clubmatrixx will release the aftermovie of "the 10 hour edition" also containing a part of "X gonna give it to ya"!
Eindelijk een (stukje) HQ. :love:
Artiest
947 posts member since 2010
last seen Jul 2025
Qlown wrote:D-Block & S-te-Fan ‏@DBSTF
Tonight at 7pm (GMT +1) @clubmatrixx will release the aftermovie of "the 10 hour edition" also containing a part of "X gonna give it to ya"!
Eindelijk een (stukje) HQ. :love:
Tonight nog wel. maar ben zeer benieuwd
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
View on YouTube
{edit} Denk echt dat ze er uuuuren over hebben gedaan om de strakke koppen eruit te knippen.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Vind de melodie helemaal niet zo bijzonder eigenlijk. Kicks zijn wederom om te huilen.

Betalen mensen trouwens serieus nog steeds geld om iemand met een verlichte helm op te zien draaien?
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
erg mager.
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Jammer dat er geen HQ stukje van de intro bij zit :( dat is het enige vette aan dit nummer haha
Hardtraxxer
973 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Me gustah! :drool:
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
wat een hak op de tak melodie zeg.. erg laag niveau imo :/
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Als eerste dit:
D-Nemacyst wrote:X Gonna Give It To Ya? Origineel man, op dat wereldberoemde nummer van DMX na dan
Ten tweede:
Té blije melodie, Kicks waarbij je zo opeens 3/4 semitones hoger zit en gangstervocals die in combinatie met zon melodie nergens op slaan..
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Vind de melodie wel wat hebben. Kicks vanaf 01.21 :thumbdown:
Betalen mensen trouwens serieus nog steeds geld om iemand met een verlichte helm op te zien draaien?
Wat maakt het uit wat iemand draagt? Als dit bij zijn act hoort, waarom niet?

@Wizzieuploadzz: HQ is online. No need to rip it, upload it on your channel and share it over here. Removed your post.
Taxi wrote:View on YouTube
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Gaap, en een te groot poing gehalte. Slaapwekkend dit :/ :(
Hardtraxxer
729 posts member since 2011
last seen Mar 2017
Ben nu toch stukken minder enthousiast!
Melodie is wel prima, maar die kicks inderdaad :/

Die intro is nog wel lekker, maar al met al een beetje jammer!
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Ondanks dat ik het nog steeds een prima melodie vind, leek er in de LQ toch wel veel meer drive te zitten dan nu.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik weet niet wat het is maar vind het er in tegenstelling tot acts als G4H of P1 echt belachelijk uitzien. Dat in combinatie met de ongelooflijke stroom rotzooi die hij uitbrengt maakt dat ik het echt niet serieus kan nemen. Oh en heb een keer een live-optreden van hem gehoord dat was nog het ergste eigenlijk.
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 7 days ago
Maestro N wrote:leek er in de LQ toch wel veel meer drive te zitten dan nu.
Dit!
J
Maestro N wrote:Ondanks dat ik het nog steeds een prima melodie vind, leek er in de LQ toch wel veel meer drive te zitten dan nu.
Versnel je hem even met 10 bpm... ;)