Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 13:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
erg mager.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro was heel dik ,maar climax is idd minder :)
Hij kan er wel door!
Vind hem pak beter als da Anthem van Randy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 14:22 
 

Lekker melodietje
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 18:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Maestro N schreef:
Ondanks dat ik het nog steeds een prima melodie vind, leek er in de LQ toch wel veel meer drive te zitten dan nu.


Versnel je hem even met 10 bpm... ;)


Drive vind ik wat anders dan simpelweg het bpm verhogen, tuurlijk kan dat helpen, maar denk vooral dat het komt doordat de kicks nu beter tot hun recht komen, of in ieder geval duidelijker te horen zijn. Ik mis bij D-Block & S-te-Fan sowieso de laatste tijd kracht in de kicks. Bij Rebel hetzelfde verhaal, hele strakke melodie en dan van die lompe, flauwe, niet lekker pitchende kicks. Haalt voor mij alle drive eruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 18:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vindt het niet echt wat hebben.
Melodie klinkt overigens wel aardig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 19:55 
 
Hardtraxx Elite

Ik vind hem tegenvallen, met name door de kick en door het intro dat vele malen vetter is dan de climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 20:18 
 
Hardtraxxer

Vond de LQ erg lekker, maar de HQ vind ik echt veel minder. Vooral die pitchkicks zijn echt storend. Jammer, dit nummer leek me wel echt vet. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 20:46 
 
Hardtraxx Elite

erg jammer van de kicks, verder leuk plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DBSTF pakken me alweer niet, helaas... Vroeger waren ze wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 19:35 
 

Hij is gister uitgezonden op b2s radio met intro erbij en op flink hoog liveset bpm'etje.
Heerlijke track :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 20:08 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

longer version
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 20:09 
 
Hardtraxx Veteran

Mid intro is echt heerlijk, climax vind ik in HQ jammer genoeg minder klinken dan op die andere filmpjes.. ;c
Wel een ziek lekkere melodie imo. :loving:

EDIT:

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 22:50 
 
Hardtraxxer

Best lekker hoor, Villain's vocals vallen ook een keer mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 22:57 
 
Hardtraxxer

wat een .. nummer hee. die vocals zuigen te hard en melody pakt totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet nr! Klonk live wel wat vetter, mist toch wat drive nu, gelukkig kan die wat bpm omhoog
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks