Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 14:32 
 

http://www.telly.com/J26IM?fromtwitvid=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit soort tracks kan je gewoon niet remixen.. heb em niet geluisterd trouwens maargoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Dit soort tracks kan je gewoon niet remixen.. heb em niet geluisterd trouwens maargoed.


Plaat doet me denken aan Necropsy? De gehele sfeer is ook weg in deze remix. Geef mij maar het origineel wat ik nog steeds niet live heb mogen aanschouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oeioei, wat heeft hij met de melodie gedaan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 14:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom krijg ik een virusmelding als ik op die link klik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ZO, hij durft! Ik ga 'm thuis effe luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 16:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
ZO, hij durft! Ik ga 'm thuis effe luisteren :)


Waar precies ga je naar luisteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 16:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nee, nee en nog eens nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 16:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Heeft hij ook niet echt veel tijd ingestoken, als ik me niet vergis was hij hier gister mee begonnen. Maargoed.. ik hoor wel wat t wordt. tot nu toe nog niet echt boeiend
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

Orgineel is bizar live, niet normaal! Die sfeer ga je nooit overtreffen, dit is dat ook een van mijn favorieten ever :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 17:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sjuul schreef:
Heeft hij ook niet echt veel tijd ingestoken, als ik me niet vergis was hij hier gister mee begonnen. Maargoed.. ik hoor wel wat t wordt. tot nu toe nog niet echt boeiend


Hij is hier al maanden mee bezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:
sjuul schreef:
Heeft hij ook niet echt veel tijd ingestoken, als ik me niet vergis was hij hier gister mee begonnen. Maargoed.. ik hoor wel wat t wordt. tot nu toe nog niet echt boeiend


Hij is hier al maanden mee bezig :)


Al was hij er 3 jaar mee bezig, van Trapped moet je afblijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

Tot nu toe nog niet overtuigd, al is het ook wel erg riskant om deze track te remixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Tot nu toe nog niet overtuigd, al is het ook wel erg riskant om deze track te remixen.

Same.. Als het nu nog ala ''Nightmare'' kicks waren geweest oké.. Maar dit is niet zo best volgensmij :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt een track waar je van af moet blijven :P Sfeer in de break lijkt een stuk minder, en ben niet overtuigd van deze melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 19:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nouuu Titan waarom :cry: In veel tracks zijn pitchkicks gewoon kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 19:03 
 
Hardtraxx Veteran

Haha, die gast heeft wel lef om aan deze track te komen. Origineel lijkt me eigenlijk niet te overtreffen, maar daarom kan dit nog wel een degelijke track worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 19:09 
 

Kettingzaag schreef:
G1LL schreef:
ZO, hij durft! Ik ga 'm thuis effe luisteren :)


Waar precies ga je naar luisteren?

Naar de remix die Titan deed voor Dark Oscillators - Trapped.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 19:17 
 
Hardtraxx Veteran

Origineel is niet te overtreffen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het overigens wel lekker klinken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 00:50 
 
Donateur

Klinkt opzich wel lekker!
Iets minder drive en de kicks moet ik nog in HQ horen maar opzich wel redelijk.
Alleen de melodie op het eind klinkt minder en vind ik ook te ver afwijken van het origineel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 09:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja hij duft wel moet ik zeggen inderdaad!
Maar goed hij klinkt voor als nog niet onaardig!

Ben benieuwd wat hij ervan heeft gemaakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 12:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
oeioei, wat heeft hij met de melodie gedaan :/


Dit. Van tracks zoals deze moet je inderdaad gewoon afblijven.

De originele versie is ook 1 van mijn favo's allertijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 12:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Hij is hier al maanden mee bezig :)


Klinkt er niet echt na, maar wie weet zit ik er naast en verrast hij me nog wel met deze track
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

E-rik schreef:
Nee, nee en nog eens nee!

Jolle schreef:
Dit soort tracks mag je gewoon niet remixen.. :cry:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks