Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 19:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

NEEEEEEE waaaaar was dit voor nodig :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 19:55 
 
Hardtraxx Newbie

Intro Klinkt wel gaaf Naar mijn mening!! rest Is niet zo heel veel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel wat hebben eigenlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dan, erg gewaagd om dit nummer te remixen :oh: 1 van mn all-time favorieten!

Intro vind ik wel dik klinken ^^ melodie in de climax vind ik maar wat vaag.
Kan nog wel een leuke plaat worden, maar dit gaat het origineel nooit overtreffen natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 09:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Teleurstellend werk van mijn held (eindelijk doet die klote video het btw)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel tof klinken. Ben benieuwd naar de climax, verwacht eigenlijk een dikke anti.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 09:56 
 
Hardtraxx Addict

Origineel is baas, word moeilijk die te overtreffen denk ik. Maar ik ga nog niet oordelen. :P Pas bij een langere preview ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 12:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heeeeel gewaagd, oordeel pas als ik hem goed gehoord heb. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 14:07 
 
Hardtraxx Newbie

:cry: titan kan beter zn tijd in eigen nummers steken ipv hierin..
Dan wordt het een stuk lekkerder :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap de negativiteit niet zo erg, dit is weer gewoon zo'n lekkere zaagtrack zoals Titan tracks dat zo vaak hebben. Vind 'm wel geslaagd zoals ik 'm nu zo hoor! Origineel heeft echt een briljante mid, maar die climax doet mij niet zo veel van het origineel. Ben wel benieuwd wat dat gaat worden bij deze!

Kom maar op met deze live!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 14:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk dat het bij zo'n tracks remixen niet eens de bedoeling van de artiest is om hem te overtreffen, meer een "eerbetoon" aan verders vind ik dit wel een gave remix :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is de preview verwijderd :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 18:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Volgens mij is de preview verwijderd :(

Ik krijg hem iig niet meer afgespeeld nee. Maar dit zijn eigelijk van die tracks waar je van af moet blijven. Begin je er toch aan, dan moet je wel heel zeker zijn van je zaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 18:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erg benieuwd naar het resultaat, alhoewel het mij sterk lijkt dat deze het origineel gaat overtreffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 20:09 
 
Hardtraxx Elite

Gewoon van af blijven, Wel benieuwd naar het resultaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom stelt iedereen zich zo aan met dat afblijven.. Het origineel gaat er echt niet minder van klinken hoor. -.-

Maar waarom is de video verwijderd? Was wel benieuwd naar die remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Waarom stelt iedereen zich zo aan met dat afblijven.. Het origineel gaat er echt niet minder van klinken hoor. -.-

Maar waarom is de video verwijderd? Was wel benieuwd naar die remix.


Dat dacht ik dus ook. Vond de intro toch echt wel heel dik klinken. En een remix hoeft niet altijd het origineel te overtreffen als het gewoon een prima plaat is toch :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 23:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Waarom stelt iedereen zich zo aan met dat afblijven.. Het origineel gaat er echt niet minder van klinken hoor. -.-



Sorry Wesley we zullen het niet meer doen.

Groetjes,

Martijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 23:53 
 
Hardtraxxer

Rawbin schreef:
93Wesley93 schreef:
Waarom stelt iedereen zich zo aan met dat afblijven.. Het origineel gaat er echt niet minder van klinken hoor. -.-

Maar waarom is de video verwijderd? Was wel benieuwd naar die remix.


Dat dacht ik dus ook. Vond de intro toch echt wel heel dik klinken. En een remix hoeft niet altijd het origineel te overtreffen als het gewoon een prima plaat is toch :)


Dit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

1 van mijn all time favorieten word geremixed door een van de beste producers imo :cool:
ben benieuwd ga nog niet luisteren. wacht rustig af :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Door de bass die aardig hard stond op Thrillogy, hoor je dat vooral :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij wel een geslaagde remix. Het origineel overtreffen is vrijwel onmogelijk, maar dit is in ieder geval met succes in een nieuw jasje gestoken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raggen op hoog niveau, heeeeeerlijk :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt als een gruwelijke rag-plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 22:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een ontiegelijk gave remix was dit gister live :worship:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks