Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 12:44 
 

Gister gedraaid in de magie show
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 16:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mwah. zeker niet het origineel overtroffen. als plaat op zichzelf niet onaardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een heerlijke track. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 19:42 
 
Hardtraxx Addict

Intro is dik, climax heeft ie heel moeilijk/ chaotisch gemaakt qua melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 17:37 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 17:58 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 21:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Titan stelt me niet teleur. Tof plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

Zeer lekkere/goede remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 23:01 
 
Hardtraxx Veteran

Leuke remix, melo is miss iets wat random. Maar dat kan ook komen doordat ik het origineel gewend ben. :)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks