Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:sick: :x
Dit soort nummers kunnen beter in Eigen Producties topic staan :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

lol wat komt er de hele tyd voorbij in de clip? paar best wel niet lekkere chicks en een zeemeeuw wtf? xd verder vind ik de plaat ook niet veel :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha die clip :lol: , niet meer als een verzameling semi-leuke shotjes met een ongelukkig geplaatste CDJ in het zand (want moet toch iets van muziek in eh)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 19:32 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
D-Mind schreef:
Lyst schreef:
Dit heeft toch bar weinig nog met hardstyle te maken..


maargoed, deze houding in hardstyle zorgt er ook voor dat ik kap met het producen hiervan, de house scene past toch net wat beter bij me.


Dat idee had ik al afgaande op je Hyves gedrag (reacties/respects/pics?). Muziek voor 12-jarige.


Ohja, wat jij nu zegt is volwassen he. ;)
Maargoed, mensen als jou tonen zeker de mentaliteit aan in deze scene. Negatief tot op het bot :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Dat idee had ik al afgaande op je Hyves gedrag (reacties/respects/pics?). Muziek voor 12-jarige.

Citaat:
Ohja, wat jij nu zegt is volwassen he. ;)
Maargoed, mensen als jou tonen zeker de mentaliteit aan in deze scene. Negatief tot op het bot :)

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 23:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beetje spijtig, Red Death was zo vet en nu dit :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 23:19 
 

D-Mind schreef:
Dakpan schreef:
D-Mind schreef:

maargoed, deze houding in hardstyle zorgt er ook voor dat ik kap met het producen hiervan, de house scene past toch net wat beter bij me.


Dat idee had ik al afgaande op je Hyves gedrag (reacties/respects/pics?). Muziek voor 12-jarige.


Ohja, wat jij nu zegt is volwassen he. ;)
Maargoed, mensen als jou tonen zeker de mentaliteit aan in deze scene. Negatief tot op het bot :)

Tja, anders gaan we liegen hè
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Tja, anders gaan we liegen hè


Nee hoor, je hoeft niets te zeggen.. en dan lieg je ook niet.
die tijd kan je toch veel beter steken in dingen die je wel bevallen? al dat gezeur alsmaar, denk niet dat ik de enige ben die daar zo moe van word. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Mind schreef:
Almighty schreef:
Tja, anders gaan we liegen hè


Nee hoor, je hoeft niets te zeggen.. en dan lieg je ook niet.
die tijd kan je toch veel beter steken in dingen die je wel bevallen? al dat gezeur alsmaar, denk niet dat ik de enige ben die daar zo moe van word. :yes:

dat is geen gezeur, dat is kritisch zijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
D-Mind schreef:
Almighty schreef:
Tja, anders gaan we liegen hè


Nee hoor, je hoeft niets te zeggen.. en dan lieg je ook niet.
die tijd kan je toch veel beter steken in dingen die je wel bevallen? al dat gezeur alsmaar, denk niet dat ik de enige ben die daar zo moe van word. :yes:

dat is geen gezeur, dat is kritisch zijn. :)


Nee hoor, kritiek is onderbouwd en niet van 'wat een prut' 'klinkt nergens naar' etc. en dan verwijs ik niet alleen naar dit topic, maar naar vele topics op dit en andere fora die iets met hardstyle te maken hebben. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Mind schreef:
Nee hoor, kritiek is onderbouwd en niet van 'wat een prut' 'klinkt nergens naar' etc. en dan verwijs ik niet alleen naar dit topic, maar naar vele topics op dit en andere fora die iets met hardstyle te maken hebben. :thumbup:

Tja dat heeft gewoon te maken met 'het internet', niet met de scene zelf. Zet een aantal houseliefhebbers op een forum en je krijgt hetzelfde...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Mind schreef:
Almighty schreef:
Tja, anders gaan we liegen hè


Nee hoor, je hoeft niets te zeggen.. en dan lieg je ook niet.
die tijd kan je toch veel beter steken in dingen die je wel bevallen? al dat gezeur alsmaar, denk niet dat ik de enige ben die daar zo moe van word. :yes:


Daarmee wil je dus zeggen dat er eigenlijk alleen gereageerd mag worden als je het goed vindt?

Ben het overigens helemaal met lyst eens, dus misschien is het wel beter dat je opbokt naar de housescene en al helemaal als het niet eens bent over hoe het gaat in deze scene.

Gl hf :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op house feestjes zie ik geen 16-jarige rondlopen hoor, weet niet waar je jij 't over hebt... waarom zou hij 12 jarige muziek maken? Dit is weer zo'n comment dat ik denk... waarom zet je dat erop?

Edit: haha, dacht dak nog pagina trg zat, dit is als quote bedoeld op Dakpan was t geloof ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:33 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Daarmee wil je dus zeggen dat er eigenlijk alleen gereageerd mag worden als je het goed vindt?


Ik wist dat zoiets als dit eruit zou worden gehaald, zeg ik dus niet. Snap enkel niet wat ermee bereikt wil worden.
En lees je post eens terug, mij vertellen op te bokken? Nog zo'n negatieveling, dit bedoel ik nou...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

die vogel gaat echt wel los.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kom op zeg zo slecht is deze track nou toch niet? Het is gewoon iets anders. Ik vind het helemaal geen slechte track, het brengt een zomers gevoel met zich mee :) . Het is geen harde beukplaat maar dat hoeft van mij ook niet :P . Ik vind een track zoals deze tussendoor prima. Goeie productie wat mij betreft ^^ .

Overigens vind ik het wel jammer dat je stopt met het produceren van hardstyle omdat een paar mensen die te beroerd zijn om hun mening te onderbouwen zeggen dat ze het kleutermuziek vinden, terwijl er ook genoeg mensen zijn die het wèl kunnen waarderen :( .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
D-Mind schreef:
Almighty schreef:
Tja, anders gaan we liegen hè


Nee hoor, je hoeft niets te zeggen.. en dan lieg je ook niet.
die tijd kan je toch veel beter steken in dingen die je wel bevallen? al dat gezeur alsmaar, denk niet dat ik de enige ben die daar zo moe van word. :yes:


Daarmee wil je dus zeggen dat er eigenlijk alleen gereageerd mag worden als je het goed vindt?

Ben het overigens helemaal met lyst eens, dus misschien is het wel beter dat je opbokt naar de housescene en al helemaal als het niet eens bent over hoe het gaat in deze scene.

Gl hf :kiss2:


Nee dat zegt hij er niet mee... Kritiek is onderbouwd, en daar kan je wat mee, en bovendien was die comment van Dakpan niet eens in de buurt van kritiek of wat dan ook... t was gewoon een loze opmerking. "Muziek voor 12 jarige"... wat moet iemand anders daarmee? Hou dat lekker voor jezelf.
't Heeft dus weinig t maken met alleen maar reageren of je het goed vind of niet, 't gaat hem er denk ik om dat iemand wat heeft aan de feedback. Ben het roerend met D-mind eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat D-Mind ook zit met het punt dat als er iets nieuws op dit forum kwam met de Titel "D-Mind" dat er al indirect gelijk "Nee, dit is niks" of andere dingen werden gepost zonder dat er moeite werd gedaan om te luisteren!

Ik vind D-Mind's producties soms ook tegenvallen, maar om zo negatief te doen, en nog zonder enige opbouwende kritiek proberen tekeer te gaan.. vind ik zelf onnodig!

Ot over deze track, vind het een leuke zomerse track, maar heb zeker beter gehoord van D-Mind!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Mind schreef:
Rawbin schreef:
Daarmee wil je dus zeggen dat er eigenlijk alleen gereageerd mag worden als je het goed vindt?


Ik wist dat zoiets als dit eruit zou worden gehaald, zeg ik dus niet. Snap enkel niet wat ermee bereikt wil worden.
En lees je post eens terug, mij vertellen op te bokken? Nog zo'n negatieveling, dit bedoel ik nou...


Omdat ik en anderen vinden dat dit gewoon niets met hardstyle te maken heeft en kwalitatief onder de maat is zijn wij negatief? En als je wist dat het eruit gepikt zou worden, had je het ook niet moet posten. Ga alsjeblieft leren om tegen kritiek te kunnen en stop met janken of stop dan gewoon lekker met producen als je er niet tegen kan. En ja nu is het wel een

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dat is voor anderen misschien zo dat ze de naam D-mind zien gelijk gaan bashen. In mijn geval is dat niet zo. Ken alleeb red death van je en dat vond ik een prima plaat. Wil niet zeggen dat ik dan gelijk weer wat hards verwacht, maar dit komt kwalitatief gewoon bij lange na niet in de buurt van red death. De kicks zijn gewoon vreselijk om naar te luisteren en vind de synth ook niet sterk. Hier zit voor mij gewoon niet de 'hard' van hardstyle in voor mij.

En als je vindt dat wij niet moeten reageren als het kut is, omdat we onze energie beter kunnen gebruiken in wat we wel goed vinden snap ik niet dat je in je eigen topic tegen argumenten gaat geven en een beetje lopen huilen. Sta er zelf dan ook boven, want er zullen 'blijkbaar' meerderen zijn die het goed of wel aardig vinden en dan moet jij je energie daar maar in steken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
D-Mind schreef:
Rawbin schreef:
Daarmee wil je dus zeggen dat er eigenlijk alleen gereageerd mag worden als je het goed vindt?


Ik wist dat zoiets als dit eruit zou worden gehaald, zeg ik dus niet. Snap enkel niet wat ermee bereikt wil worden.
En lees je post eens terug, mij vertellen op te bokken? Nog zo'n negatieveling, dit bedoel ik nou...


Omdat ik en anderen vinden dat dit gewoon niets met hardstyle te maken heeft en kwalitatief onder de maat is zijn wij negatief? En als je wist dat het eruit gepikt zou worden, had je het ook niet moet posten. Ga alsjeblieft leren om tegen kritiek te kunnen en stop met janken of stop dan gewoon lekker met producen als je er niet tegen kan. En ja nu is het wel een

Afbeelding


Loooool, dit slaat werkelijk NERGENS op :P hahahaha! ... Paap...

Punt 1. Iemand vertellen op te bokken. Wat is daar positief aan? Helemaal niets. Als jij wat positiever was ingesteld... of dat niet eens... gewoon wist hoe je op een zinvolle manier kritiek geeft, zou je zoiets nooit zeggen. Was 't wss iets in de trant geweest van; 'Ik vind je muziek niks, het heeft nu niet zo veel met hardstyle te maken eigenlijk. Als je je kicks wat harder zou maken blablabla.. dan kun je miss blablabla...'

Punt 2. "Als je wist dat het eruit gepikt zou worden, had je het ook niet moeten posten" = letterlijk een hele domme opmerking :P Geen eens zin om dat uit te leggen

Punt 3. In plaats van 'ga aub leren om tegen kritiek te kunenn', 'ga aub leren kritiek te geven'
http://www.bridge2learn.nl/documenten/W ... %20B2L.pdf

Oh en nu snel nog een soort van kritiekje er achteraan posten... slim ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals er staat, ben ik het volledig met lyst eens. Of moet ik dan heel zijn post nog een keer volledig uittypen?
Dat opbokken was misschien niet nodig geweest, maar als je dan zo in een dip raakt van de mensen in deze scene snap ik gewoon niet wat je hier nog doet.


D-mind schreef:

Nee hoor, je hoeft niets te zeggen.. en dan lieg je ook niet.
die tijd kan je toch veel beter steken in dingen die je wel bevallen? al dat gezeur alsmaar, denk niet dat ik de enige ben die daar zo moe van word. :yes:


Nee jij bent leuk dat je het niet wil uitleggen :') Doe het alsjeblief maar, want ik ben heel dom natuurlijk!
Als hij zegt dat hin niet snapt waarom dat zo soms wordt gebracht, had ie dat ook moeten posten en dus niet wat ik hier boven heb gequote en daarna komen met, dat had ik wel verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 01:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ke we worden t toch nooit eens. Ik zal eerlijk toegeven dat ik soms kritiek geef waar je niets aan hebt, mja dan heb je al op die knop gedrukt en denk je... fock it :P Soms ook gewoon zin om te zeiken, maar ik geef 't toe en weet dat 't niet goed is, maar jij denkt helaas anders over je eigen manier.

Ik vind 't ook een kut nummer D-mind, en heb ook t gevoel dat hier niet echt thuis hoort. Je kan sowieso beter dan dit, en hoop dat je t nog n keertje gaat proberen in de hardstyle :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 09:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha wat een troep dit. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Ke we worden t toch nooit eens. Ik zal eerlijk toegeven dat ik soms kritiek geef waar je niets aan hebt, mja dan heb je al op die knop gedrukt en denk je... fock it :P Soms ook gewoon zin om te zeiken, maar ik geef 't toe en weet dat 't niet goed is, maar jij denkt helaas anders over je eigen manier.

Ik vind 't ook een kut nummer D-mind, en heb ook t gevoel dat hier niet echt thuis hoort. Je kan sowieso beter dan dit, en hoop dat je t nog n keertje gaat proberen in de hardstyle :)


Ik had al door je posts gebladerd, maar het is dat je het nu zelf zegt :P maar like i said, dat opbokken was misschien overdreven, maar verder blijk ik bij mijn mening :)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks