Dit soort nummers kunnen beter in Eigen Producties topic staan
Dit soort nummers kunnen beter in Eigen Producties topic staan
Ohja, wat jij nu zegt is volwassen he.Dakpan wrote:Dat idee had ik al afgaande op je Hyves gedrag (reacties/respects/pics?). Muziek voor 12-jarige.D-Mind wrote:maargoed, deze houding in hardstyle zorgt er ook voor dat ik kap met het producen hiervan, de house scene past toch net wat beter bij me.Lyst wrote:Dit heeft toch bar weinig nog met hardstyle te maken..
Dat idee had ik al afgaande op je Hyves gedrag (reacties/respects/pics?). Muziek voor 12-jarige.
+1Ohja, wat jij nu zegt is volwassen he.
Maargoed, mensen als jou tonen zeker de mentaliteit aan in deze scene. Negatief tot op het bot
Tja, anders gaan we liegen hèD-Mind wrote:Ohja, wat jij nu zegt is volwassen he.Dakpan wrote:Dat idee had ik al afgaande op je Hyves gedrag (reacties/respects/pics?). Muziek voor 12-jarige.D-Mind wrote:
maargoed, deze houding in hardstyle zorgt er ook voor dat ik kap met het producen hiervan, de house scene past toch net wat beter bij me.
Maargoed, mensen als jou tonen zeker de mentaliteit aan in deze scene. Negatief tot op het bot
Nee hoor, je hoeft niets te zeggen.. en dan lieg je ook niet.Almighty wrote:Tja, anders gaan we liegen hè
dat is geen gezeur, dat is kritisch zijn.D-Mind wrote:Nee hoor, je hoeft niets te zeggen.. en dan lieg je ook niet.Almighty wrote:Tja, anders gaan we liegen hè
die tijd kan je toch veel beter steken in dingen die je wel bevallen? al dat gezeur alsmaar, denk niet dat ik de enige ben die daar zo moe van word.
Nee hoor, kritiek is onderbouwd en niet van 'wat een prut' 'klinkt nergens naar' etc. en dan verwijs ik niet alleen naar dit topic, maar naar vele topics op dit en andere fora die iets met hardstyle te maken hebben._dp_ wrote:dat is geen gezeur, dat is kritisch zijn.D-Mind wrote:Nee hoor, je hoeft niets te zeggen.. en dan lieg je ook niet.Almighty wrote:Tja, anders gaan we liegen hè
die tijd kan je toch veel beter steken in dingen die je wel bevallen? al dat gezeur alsmaar, denk niet dat ik de enige ben die daar zo moe van word.
Tja dat heeft gewoon te maken met 'het internet', niet met de scene zelf. Zet een aantal houseliefhebbers op een forum en je krijgt hetzelfde...D-Mind wrote: Nee hoor, kritiek is onderbouwd en niet van 'wat een prut' 'klinkt nergens naar' etc. en dan verwijs ik niet alleen naar dit topic, maar naar vele topics op dit en andere fora die iets met hardstyle te maken hebben.
Daarmee wil je dus zeggen dat er eigenlijk alleen gereageerd mag worden als je het goed vindt?D-Mind wrote:Nee hoor, je hoeft niets te zeggen.. en dan lieg je ook niet.Almighty wrote:Tja, anders gaan we liegen hè
Ik wist dat zoiets als dit eruit zou worden gehaald, zeg ik dus niet. Snap enkel niet wat ermee bereikt wil worden.Rawbin wrote:Daarmee wil je dus zeggen dat er eigenlijk alleen gereageerd mag worden als je het goed vindt?
Nee dat zegt hij er niet mee... Kritiek is onderbouwd, en daar kan je wat mee, en bovendien was die comment van Dakpan niet eens in de buurt van kritiek of wat dan ook... t was gewoon een loze opmerking. "Muziek voor 12 jarige"... wat moet iemand anders daarmee? Hou dat lekker voor jezelf.Rawbin wrote:Daarmee wil je dus zeggen dat er eigenlijk alleen gereageerd mag worden als je het goed vindt?D-Mind wrote:Nee hoor, je hoeft niets te zeggen.. en dan lieg je ook niet.Almighty wrote:Tja, anders gaan we liegen hè
Ben het overigens helemaal met lyst eens, dus misschien is het wel beter dat je opbokt naar de housescene en al helemaal als het niet eens bent over hoe het gaat in deze scene.
Gl hf
Omdat ik en anderen vinden dat dit gewoon niets met hardstyle te maken heeft en kwalitatief onder de maat is zijn wij negatief? En als je wist dat het eruit gepikt zou worden, had je het ook niet moet posten. Ga alsjeblieft leren om tegen kritiek te kunnen en stop met janken of stop dan gewoon lekker met producen als je er niet tegen kan. En ja nu is het wel eenD-Mind wrote:Ik wist dat zoiets als dit eruit zou worden gehaald, zeg ik dus niet. Snap enkel niet wat ermee bereikt wil worden.Rawbin wrote:Daarmee wil je dus zeggen dat er eigenlijk alleen gereageerd mag worden als je het goed vindt?
En lees je post eens terug, mij vertellen op te bokken? Nog zo'n negatieveling, dit bedoel ik nou...
Loooool, dit slaat werkelijk NERGENS opRawbin wrote:Omdat ik en anderen vinden dat dit gewoon niets met hardstyle te maken heeft en kwalitatief onder de maat is zijn wij negatief? En als je wist dat het eruit gepikt zou worden, had je het ook niet moet posten. Ga alsjeblieft leren om tegen kritiek te kunnen en stop met janken of stop dan gewoon lekker met producen als je er niet tegen kan. En ja nu is het wel eenD-Mind wrote:Ik wist dat zoiets als dit eruit zou worden gehaald, zeg ik dus niet. Snap enkel niet wat ermee bereikt wil worden.Rawbin wrote:Daarmee wil je dus zeggen dat er eigenlijk alleen gereageerd mag worden als je het goed vindt?
En lees je post eens terug, mij vertellen op te bokken? Nog zo'n negatieveling, dit bedoel ik nou...
Nee jij bent leuk dat je het niet wil uitleggen :') Doe het alsjeblief maar, want ik ben heel dom natuurlijk!D-mind wrote:
Nee hoor, je hoeft niets te zeggen.. en dan lieg je ook niet.
Ik had al door je posts gebladerd, maar het is dat je het nu zelf zegtmr_vertigo wrote:Ke we worden t toch nooit eens. Ik zal eerlijk toegeven dat ik soms kritiek geef waar je niets aan hebt, mja dan heb je al op die knop gedrukt en denk je... fock itSoms ook gewoon zin om te zeiken, maar ik geef 't toe en weet dat 't niet goed is, maar jij denkt helaas anders over je eigen manier.
Ik vind 't ook een kut nummer D-mind, en heb ook t gevoel dat hier niet echt thuis hoort. Je kan sowieso beter dan dit, en hoop dat je t nog n keertje gaat proberen in de hardstyle