Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 09:28 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

D-Teq schreef:
Overigens vind ik het wel jammer dat je stopt met het produceren van hardstyle omdat een paar mensen die te beroerd zijn om hun mening te onderbouwen zeggen dat ze het kleutermuziek vinden, terwijl er ook genoeg mensen zijn die het wèl kunnen waarderen :( .


Dat is ook niet de reden voor mijn overstap, sinds eind april ben ik verliefd geworden op de sound van house, ben ik dat een beetje gaan proberen en gaat erg goed.. ik stop sowieso niet definitief met hardstyle, staan nog aantal tracks op de planken die nog uitkomen zoals Abductors - Flabbergast (Incl. Tommy Impakt rmx), D-Mind - B.O.R. en ik ga nog een remix maken voor een track van het Hard Hammer label.

Ik ga ook maar verder niet in nu op de loze comments, want dan spreek ik mijzelf tegen, ik let namelijk liever wél op het positieve :) heb hiermee wel alles gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk wel dat je in de house scene wat sneller doorbreekt en volgens mij is producen daarvan wel wat gemakkelijker dan hardstyle of niet? Wens je alsnog veel succes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat die track met Davey niet door?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 16:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eerlijk gezegd vind ik deze track ook niet veel hoor. De kick mag toch wel wat harder voor een hardstyle plaat en wat minder gepitcht. Wel jammer dat je met hardstyle stopt hoor. tracks als Rifleman's Creed/Medication/Last Resort/Inferno of Hate rmx/May it be rmx/The Rising Sun/Aero kan ik toch wel waarderen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 17:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Denk wel dat je in de house scene wat sneller doorbreekt en volgens mij is producen daarvan wel wat gemakkelijker dan hardstyle of niet? Wens je alsnog veel succes :)


In de house scene zitten veeeeeel meer producers dus zo makkelijk gaat dat niet, house is wel veel makkelijker te maken ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hidden Source schreef:
Rawbin schreef:
Denk wel dat je in de house scene wat sneller doorbreekt en volgens mij is producen daarvan wel wat gemakkelijker dan hardstyle of niet? Wens je alsnog veel succes :)


In de house scene zitten veeeeeel meer producers dus zo makkelijk gaat dat niet, house is wel veel makkelijker te maken ja.


Veel meer producers, maar ook veel meer labels en feesten. Maatje uit mn klas maakte 2 jaar hardcore. Toch ook overgestapt naar de house. Binnen een half jaar contractje bij een label, en zo fantastisch is het allemaal niet. Tuurlijk echt doorbreken als een Vato Gonzalez of Afrojack gebeuren er maar heel weinig. Toch staat ie elke week voor 250 euro p.u. weer op een feestje te draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 09:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar Zouden ze die naam tog van hebben ? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmmm dacht dat je wel wat verder was inmiddels D-mind? :(
Slechte track dit... sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MovingMadness schreef:
Nee dit vind ik minder, helaas.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks