Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Klinkt behoorlijk vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 16:27 
 
Hardtraxx Addict

Paultheone schreef:


Klinkt behoorlijk vet

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 16:37 
 
Hardtraxxer

Deze remix is echt heel ziek :drool:
Wat een kicks :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat "geluidsman dj booth, geluidsman dj booth" op 1:10 maakt het helemaal af :love: wat een gevoel zit daar in
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk dit! Net als The Game gewoon flink doorhalen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 20:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die kickrolls op 2:22 .. g**ver wat klinken die lekker zeg

Overall een lekkere remix al vind ik het origineel ook best heel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die gepitchte kickroll is echt bruut. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 20:56 
 
Hardtraxx Veteran

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 20:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zeer vet zeg, heb die vocal altijd al vet gevonden ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 00:47 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
dat "geluidsman dj booth, geluidsman dj booth" op 1:10 maakt het helemaal af :love: wat een gevoel zit daar in


Inderdaad, heerlijk.

OT: Dikke vette remix van een goud origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 10:58 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
dat "geluidsman dj booth, geluidsman dj booth" op 1:10 maakt het helemaal af :love: wat een gevoel zit daar in


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 11:05 
 
Hardtraxx Addict

Jaaaa heerlijke remix :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze ging echt zo gruwelijk lekker gisteren op Outlands :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 21:58 
 
Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
Die gepitchte kickroll is echt bruut. :D

:drool: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naaaa dit is vetttt!!!!

http://www.mixcloud.com/livesetsdjmixes/d-block-and-s-te-fan-slam-harder-slamfm-cable-06-20-2014/

Vanaf 55:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 13:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Werd tijd dat er eindelijk wat meer van deze track kwam zeg :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 13:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat "tikje" op de achtergrond in de intro maakt hem af :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 13:51 
 
Hardtraxxer

chas1n schreef:
Die gepitchte kickroll is echt bruut. :D


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 15:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo he ! wat een harde plaat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 15:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind hem echt heel saai... Climax kicks zijn goed te doen, maar de rest is verre van spannend. Origineel is fijner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 15:36 
 
Hardtraxx Veteran



Ik vind hem leuker op een hoger bpm. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 01:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij staat inmiddels op spotify :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 02:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Vind hem echt heel saai... Climax kicks zijn goed te doen, maar de rest is verre van spannend. Origineel is fijner.


Dit. Vind de kicks lekker maar de rest is enorm leeg, iets wat The Game dan wel weer goed doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 12:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:drool:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks