Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 22:31 
 
Hardtraxx Elite

Artiest: D-Block & S-te-fan

Track(s): D-Block & S-te-fan - Underground Tacticz (E-Force & Luna Remix)

http://instagram.com/p/jcOOiOkd3S/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 22:40 
 
Hardtraxx Veteran

Kan hier weinig uit opmaken eerlijk gezegd.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 22:52 
 
Hardtraxx Veteran

Kan hier ook weinig uit opmaken, wel tof dat een ondergewaardeerde plaat weer opgefrist wordt!
Zal wel uitkomen op de 'From the Raw EP' met de Anger remix van Crypsis en nog een remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 23:00 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Kan hier ook weinig uit opmaken, wel tof dat een ondergewaardeerde plaat weer opgefrist wordt!
Zal wel uitkomen op de 'From the Raw EP' met de Anger remix van Crypsis en nog een remix.


Ran-D evolutionz
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 23:13 
 
Hardtraxx Veteran

Bron dat Ran-D Evolutionz remixt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 23:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Bron dat Ran-D Evolutionz remixt?


Inderdaad haha. Zou wel iets leuks uit kunnen komen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 23:39 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Bron dat Ran-D Evolutionz remixt?


Afgelopen zaterdag draaide Ran-D in Den bosch en na afloop heb ik hem gesproken, wat hij in petto had voor Hardbass. En hij zei dat hij bezig was met evolutionz remix en collab met Endymion
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 23:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
iMark schreef:
Bron dat Ran-D Evolutionz remixt?


Afgelopen zaterdag draaide Ran-D in Den bosch en na afloop heb ik hem gesproken, wat hij in petto had voor Hardbass. En hij zei dat hij bezig was met evolutionz remix en collab met Endymion


Hopelijk kunnen we daar dan wat van horen via de livestream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 14:28 
 
Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Kan hier weinig uit opmaken eerlijk gezegd.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 17:28 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Afgelopen zaterdag draaide Ran-D in Den bosch en na afloop heb ik hem gesproken, wat hij in petto had voor Hardbass. En hij zei dat hij bezig was met evolutionz remix en collab met Endymion


Gruwelijk. :love:

On topic: Heel erg benieuwd naar deze plaat! Heb het origineel ook altijd kunnen waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop toch wel dat e-force weer een x een euforische plaat neer kan zetten en niet alleen maar weer die "babambamWIIEEEUWWWbambamWIIEEEUWW" tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Hoop toch wel dat e-force weer een x een euforische plaat neer kan zetten en niet alleen maar weer die "babambamWIIEEEUWWWbambamWIIEEEUWW" tracks.


The System :love: maar denk niet dat hij snel weer zoiets zou maken, maar beetje creatiever mag idd wel

overigens vind ik "babambamWIIEEEUWWWbambamWIIEEEUWW" nog steeds erg lekker :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 01:51 
 

Is deze toevallig op Knock Out gedraaid, iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 02:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Is deze toevallig op Knock Out gedraaid, iemand?


ja man 5de nummer ofzo, kwam na zijn Knockout tool :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 12:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is weer hetzelfde trucje, maar vooralsnog werkt dat voor mij nog wel. Prima plaat, maar heeft niet het gevoel / sfeer van het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ging heerlijk op knockout :)
Lijkt wel totaal niet op origineel !
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 20:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Aangezien nog niemand het filmpje uit dat andere topic heeft gehaald doe ik het wel :P


@11.00
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 22:44 
 

Nrgizer schreef:
Ging heerlijk op knockout :)
Lijkt wel totaal niet op origineel !

Wel niet :P

Kan dr geen flikker van horen maar zelfs dan klinkt het weer erg standaard E-Force. Niet dat het niet vet is maar hoelang kan hij dit nog volhouden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 19:52 
 
Hardtraxxer



@109,32

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sooooooow. Die climax is viiiessss :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 20:51 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Sooooooow. Die climax is viiiessss :worship:


Eens maar ik hoop toch echt dat de melodie terugkomt in de 2e climax al ben ik er bang voor :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 20:53 
 
Hardtraxx Elite

Juist, deze kick is echt een genot!
Veel beter dan vorige kicks van E-Force!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 21:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit klinkt behoorlijk vet. Kick is er ook stukken op vooruit gegaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unavailable :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 23:08 
 
Hardtraxx Addict

Zo op het eerste gehoor helemaal niet verkeerd, houd wel van dat E-Force styltje, heel benieuwd naar HQ ^^ .
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks