Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 23:16 
 
Hardtraxx Veteran

The Game zat er blijkbaar ook in? Lekker allemaal Gunz 4 Hire nadoen met nieuwe tracks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 00:17 
 
Hardtraxxer

heeft niemand deze set? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 00:24 
 
Hardtraxx Veteran

ikvolgjeniethelemaal schreef:
heeft niemand deze set? :cry:

Kom vanzelf wel weer boven water hoor, eventjes geduld. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 00:26 
 
Hardtraxxer

ik hoop het haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 01:20 
 
Hardtraxxer

ze hebben hem opnieuw geupload maar de collab van e force en luna en e force remix eruit geknipt iemand zippy van de originele post?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow die kickrolls in de climax. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker hoor:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ikvolgjeniethelemaal schreef:
ze hebben hem opnieuw geupload maar de collab van e force en luna en e force remix eruit geknipt iemand zippy van de originele post?

Niet allemaal tegelijk! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 17:05 
 
Hardtraxx Veteran

E-Force & Luna Remix

Bron: Interview met DBSTF & Isaac @ Hardnews:
Citaat:
De laatste remix is BIJNA af en is van Luna en E-Force. Zij doen een remix van het nummer “Underground Tacticz”.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-Force dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
E-Force dus.

Eigenlijk wel, ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 11:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
E-Force dus.


Waarom moeten sommige mensen dit toch altijd melden? Je weet nooit wat voor inbreng hij erin heeft gehad. Hij zal vast wel iets kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 11:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inderdaad, E-force heeft vgm pas echt grote stappen gemaakt na zijn collabs met Luna :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri schreef:
Mr Lellebel schreef:
E-Force dus.


Waarom moeten sommige mensen dit toch altijd melden? Je weet nooit wat voor inbreng hij erin heeft gehad. Hij zal vast wel iets kunnen.

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Youri schreef:
Mr Lellebel schreef:
E-Force dus.


Waarom moeten sommige mensen dit toch altijd melden? Je weet nooit wat voor inbreng hij erin heeft gehad. Hij zal vast wel iets kunnen.

Nee.

Jij weet natuurlijk precies wie wat gedaan heeft? :/ Wanneer iemand er bij zit dat kan diegene toch ook creatieve input hebben in het proces, ondanks het feit dat diegene misschien minder goed is in het produceren zelf. Ook leer je veel van produceren, wanneer je er bij zit en samenwerkt. Dus ik ga er toch wel van uit dat Luna wel een invloed kan hebben.

En wat 'SkiggyRapz18' (wat een naam gast! :P ) ook al zegt. Luna draait (letterlijk) al een langere tijd mee, dus E-Force heeft er ook baad bij (gehad) dat hij collabs maakt met Luna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Amen, amen & amen. :thumbsup:

Altijd maar dat zielige gezeur, als het 1 keer is gezegd lijkt mij het genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 15:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@Maximum, jij mag Skiggy zeggen :P nee maar sluit me helemaal bij je verhaal aan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gave remix van E-Force
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 22:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Gave remix van E-Force & Luna
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 00:47 
 
Hardtraxxer

10min! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 09:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jellev1 schreef:
10min! :drool:


De "s" weghalen bij https
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Jellev1 schreef:
10min! :drool:


De "s" weghalen bij https

Vette remix vabn E-force! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kickroll bij 11:03 is echt heerlijk! :love:

SkiggyRapz18 schreef:
@Maximum, jij mag Skiggy zeggen :P nee maar sluit me helemaal bij je verhaal aan ;)

Haha hou ik je aan! :P

Daveytl schreef:
Gave remix van E-Force

Internet Hooligan! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 12:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Internet Hooligan! :/


niks hooligan aan. tevens wel een leuk plaatje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

henkfct schreef:
Maximum schreef:
Internet Hooligan! :/


niks hooligan aan. tevens wel een leuk plaatje :thumbsup:

Haha bedoel ik ook helemaal niet serieus hoor Henk! Davey weet wel dat ik een grapje maak! :P
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks