Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 17:12 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: D-Block & S-te-Fan

Track(s): Twisted Mind Fantasy

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die figuren in dat youtube filmpje :lol:

Bron dat dit een nieuwe DBSTF is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 17:25 
 
Hardtraxxer

Was deze niet van f8trix??
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 18:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ja lekker trackje hoor :) benieuwd van wie deze is dan als het niet DBSTF zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 18:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ondanks dat ik niet van dit soort kicks houd kan deze track me nog best wel boeien, leuk wegluister nummertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ricardo1991 schreef:
Was deze niet van f8trix??

1potnat
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 18:37 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

DBSTF schreef:
IT is a new track called "twisted mind fantasy" :)

btw source = DBSTF twitter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jippie jumpstyle..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In The Air kicks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een bende dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 22:34 
 
Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Ricardo1991 schreef:
Was deze niet van f8trix??

1potnat


inderdaad..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 22:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
In The Air kicks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vergelijk deze "rotzooi" eens met the battle (thera). Dat zijn kicks die je een schop onder je hol geven. Dit zijn kicks die je simpelweg een zomerbriesje bezorgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 10:39 
 
Hardtraxxer

Jammer van de kicks, want die vocals zijn erg lekker, maar komen nu niet tot hun recht. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 11:29 
 
Hardtraxx Elite

jordifcg schreef:
Vergelijk deze "rotzooi" eens met the battle (thera). Dat zijn kicks die je een schop onder je hol geven. Dit zijn kicks die je simpelweg een zomerbriesje bezorgen


mooie vergelijking man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 13:21 
 
Hardtraxx Addict

de hele opbouw is perfect, en dan die kick, lijkt wel electro ofzo
. je zo denken dat ze zelf horen dat er iets niet klopt. kicks veranderen en echt een top plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 14:44 
 
Hardtraxxer

emmerick schreef:
jordifcg schreef:
Vergelijk deze "rotzooi" eens met the battle (thera). Dat zijn kicks die je een schop onder je hol geven. Dit zijn kicks die je simpelweg een zomerbriesje bezorgen


mooie vergelijking man.


jij hebt ook altijd wat te zeiken emmerick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aparte track, moet nog even wennen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg bij deze kicks het gevoel alsof ik op drillpudding ga zitten.

Wat een meuk, zet maar bij andere muziek dit :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

Is dit hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 18:00 
 
Hardtraxx Addict

Jurheinen schreef:
Is dit hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het heel erg op give it up lijken, Misschien nieuwe Noisecontrollers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Vind het heel erg op give it up lijken, Misschien nieuwe Noisecontrollers?


Lijkt me vreemd als dbstf erover tweet en er van nc niks af komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 18:53 
 
Hardtraxx Addict

jordifcg schreef:
Vergelijk deze "rotzooi" eens met the battle (thera). Dat zijn kicks die je een schop onder je hol geven. Dit zijn kicks die je simpelweg een zomerbriesje bezorgen


Zulk soort tracks kun je toch ook niet vergelijken. Als kicks zoals die plaat van thera onder deze track zitten dan past het waarschijnlijk voor geen meter erbij. Als alle tracks allemaal dezelfde soort kicks zouden hebben zou het ook maar saai zijn toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 19:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Alle harde kicks zijn immers ook hetzelfde. :kiss:
Ik vind het maar een zwak excuus voor slappe kicks, sorry.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks