Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 19 sep 2012 19:12 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
jordifcg schreef:
Vergelijk deze "rotzooi" eens met the battle (thera). Dat zijn kicks die je een schop onder je hol geven. Dit zijn kicks die je simpelweg een zomerbriesje bezorgen


mooie vergelijking man.

Wat wil je hier nou mee bereiken man? Dit is toch kut van de bovenste plank, jezus. En dan zo weer zeggen; ' ja ik vind dit ook kut' blabla. Voeg eens iets toe.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2012 19:31 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Alle harde kicks zijn immers ook hetzelfde. :kiss:
Ik vind het maar een zwak excuus voor slappe kicks, sorry.


Zo bedoelde ik mijn post niet. Ik vind de kicks in de track goed bij de track passen (ik zeg niet dat het mijn smaak is overigens). Er wordt hier bij veel tracks geklaagd over dat de kicks niet hard genoeg zijn, maar niet bij iedere track past zo'n harde kick.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2012 19:38 
 

Lekkere plaat met een fijne kick.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2012 19:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Bij iedere hardstyle track past een harde kick. Dat de generatie van tegenwoordig daar niet aangewend is of dat ze andere muziek als hardstyle willen doen voorkomen is iets anders.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2012 19:40 
 
Hardtraxxer

Ik las de reacties eerst door maar aangezien ik normaal 'zachte' kicks een stuk beter kan pruimen dan de rest van Hardtraxx en de opbouw best wel lekker was had ik nog best wel wat hoop.

Helaas. :sick:
Bericht Geplaatst op 19 sep 2012 19:56 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Bij iedere hardstyle track past een harde kick. Dat de generatie van tegenwoordig daar niet aangewend is of dat ze andere muziek als hardstyle willen doen voorkomen is iets anders.


Wat een harde kick is, is tot op zeker hoogte ook wel subjectief.
Dat de hardstyle breder is geworden wil niet zeggen dat het ook maar geen hardstyle meer is.
Overigens zijn er ook hardstyle tracks van heel wat jaren terug die ook niet zo hard zijn als een hoop tracks die je nu hebt. Hardstyle is ook harder geworden.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2012 20:40 
 
Hardtraxx Veteran

Mehh
Bericht Geplaatst op 21 sep 2012 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker nummer, zit een lekkere drive in :)
Bericht Geplaatst op 21 sep 2012 13:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Totaal niet mijn ding!
Bericht Geplaatst op 21 sep 2012 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-tone schreef:
Totaal niet mijn ding!
Bericht Geplaatst op 21 sep 2012 14:48 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dit mag in mijn ogen niet eens hardstyle heten!!
Bericht Geplaatst op 21 sep 2012 15:10 
 
Hardtraxx Veteran

TheChaosRulerz schreef:
Dit mag in mijn ogen niet eens hardstyle heten!!

Die track van Zany wel dan? Ik vind het een beetje tegenstrijdig wat er nu gebeurd. Omdat zany aanbeden word door HT, is een track met ongelofelijk zwakke kicks opeens creatief, en deze track van DBSTF mag opeens geen hardstyle meer heten, terwijl het qua kick ongeveer het zelfde is...
Bericht Geplaatst op 21 sep 2012 15:46 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ook underwater van zany is in mijn ogen geen hardstyle!!
Bericht Geplaatst op 21 sep 2012 17:31 
 
Hardtraxx Addict

Vind jij tracks uit 2002 wel hardstyle dan? Met enkel een reversed bass op 145 bpm en een simpele synth? Ik wel. Hardstyle is gewoon enorm breed geworden sinds die tijd, het is harder geworden, maar ook wat softer bij bepaalde artiesten.

De eerste drop vind ik wel vet, 2de drop wat saai en de vocals vind ik afschruwelijk.
Bericht Geplaatst op 21 sep 2012 18:04 
 
Hardtraxx Addict

iMark schreef:
TheChaosRulerz schreef:
Dit mag in mijn ogen niet eens hardstyle heten!!

Die track van Zany wel dan?


Daar zit nog een achterliggende gedachte achter als ik daar naar luister. Die plaat zit goed in elkaar, er is over nagedacht i.p.v. zomaar wat in elkaar te knallen zoals deze rommel. Het is niet uit te leggen maar mij pakt Underwater. Bij dit nummer krijg ik meer een "we doen maar wat" idee.
Bericht Geplaatst op 21 sep 2012 18:06 
 

Darknezz schreef:
iMark schreef:
TheChaosRulerz schreef:
Dit mag in mijn ogen niet eens hardstyle heten!!

Die track van Zany wel dan?


Daar zit nog een achterliggende gedachte achter als ik daar naar luister. Die plaat zit goed in elkaar, er is over nagedacht i.p.v. zomaar wat in elkaar te knallen zoals deze rommel.

Deze niet dan?
Bericht Geplaatst op 21 sep 2012 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daar zit nog een achterliggende gedachte achter als ik daar naar luister. Die plaat zit goed in elkaar, er is over nagedacht i.p.v. zomaar wat in elkaar te knallen zoals deze rommel.[/quote]
Deze niet dan?[/quote]

Neen .. duidelijk niet
Bericht Geplaatst op 22 sep 2012 13:17 
 
Hardtraxx Addict

InsaneJunkie schreef:
Daar zit nog een achterliggende gedachte achter als ik daar naar luister. Die plaat zit goed in elkaar, er is over nagedacht i.p.v. zomaar wat in elkaar te knallen zoals deze rommel.

Deze niet dan?[/quote]

Neen .. duidelijk niet[/quote]

Hoe weet je dat nou? Omdat jij het niet leuk vindt?
Bericht Geplaatst op 22 sep 2012 14:23 
 
Hardtraxxer

Lekkere doffe kicks en de drive van die undersound die tussen de stukjes door zit vindk echt goed en lekker :thumbup:
heerlijk anders plaatje
Bericht Geplaatst op 22 sep 2012 18:10 
 
Hardtraxx Addict

InsaneJunkie schreef:
Daar zit nog een achterliggende gedachte achter als ik daar naar luister. Die plaat zit goed in elkaar, er is over nagedacht i.p.v. zomaar wat in elkaar te knallen zoals deze rommel.

Deze niet dan?[/quote]

Neen .. duidelijk niet[/quote]

Precies, dat gevoel heb ik dan teminste.
Bericht Geplaatst op 22 sep 2012 22:25 
 
Hardtraxxer

Niks voor mij -.-
Bericht Geplaatst op 23 sep 2012 00:09 
 
Hardtraxx Addict

Duruz schreef:
Mehh
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 00:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

CosmicDestination schreef:
Duruz schreef:
Mehh


Dit.
Net voorbij gekomen op Q-Dance radio, de kicks à la Give It Up en In The Air. :/
Bericht Geplaatst op 30 nov 2012 19:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 30 nov 2012 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk plaatje! De kicks klinken live veel harder dan menigeen thuis kan beoordelen. De kicks dreunen live echt door. Top plaatje!
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks