Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 20:55 
 
Hardtraxxer

Lekkere track, vette sounds kicks gaan inderdaad harder live dan dat je in de preview hoort:
Word aangeschaft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gezeur hier altijd ook over kicks xd

Wat een heerlijke plaat dit.
Past wel een beetje in t straatje van Activator's subground sound. Wat ik persoonlijk een hele vette sound vind.
Helemaal niet wat we gewend zijn van deze heren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 23:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
Gezeur hier altijd ook over kicks xd


Dat heet een mening, mijn vriend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 17:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kicks vind ik niks, vocals zijn een (niet al te beste) ripoff van WP - Melancholia.
Nee, niks voor mij dit.

Edit: Een dikke reverse bass hieronder zou al een flink stuk schelen denk ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 13:23 
 
Hardtraxxer

Naam is ineens veranderd in "Harder Styles Reality" volgens isaac's hardstyle sessions.

Citaat:
05. D-block & S-te-Fan - Harder Styles Reality..Twisted Mind Fantasy (They found it necessary to change the title;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha die intro kicks :lol: Gieren en brullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 14:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een kut naam
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 17:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nu mogen ze vast ook naar Giel Beelen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 17:33 
 
Hardtraxx Elite

Zygoma schreef:
Nu mogen ze vast ook naar Giel Beelen >.<


oke man, goede post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 11:02 
 
Hardtraxx Newbie

Heerlijke track dit.
Kick klinkt idd ala Give it Up, maar daar is niks mis mee imo.
Vocals zijn super en die melodie is ook lekker oldskool. Eindelijk weer eens een dbstf track die me kan boeien!
Nieuwe naam is wel ontzettend matig. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 12:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De naam is toch gewoon Twisted mind fantasy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 12:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
De naam is toch gewoon Twisted mind fantasy?

Paar berichten boven je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Taxi schreef:
De naam is toch gewoon Twisted mind fantasy?

Paar berichten boven je.

Op Facebook zeggen ze zelf weer gewoon dat het Twisted Mind Fantasy is hoor. En de vocalen zijn door Diederik zelf ingesproken.

Thanks @djisaac DJ Isaac for revealing the secret! D-Block & S-te-Fan ft. MC D-Block - Twisted mind fantasy
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 17:31 
 
Hardtraxx Veteran

In z'n Hardstyle Sessions zegt ie nochtans Harder Styles Reality..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
In z'n Hardstyle Sessions zegt ie nochtans Harder Styles Reality..

Jah klopt, maar als hun zelf zeggen dat het niet zo is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 18:18 
 
Hardtraxx Elite

Qlown schreef:
In z'n Hardstyle Sessions zegt ie nochtans Harder Styles Reality..


In de podcast stond eerst ''Harder Styles Reality'' Toen ging iedereen comments plaatsen dat de titel fout was. toen heeft Isaac de description aangepast met: Twisted mind fantasy. Het is dus gewoon Twisted Mind Fantasy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 19:36 
 
Hardtraxxer

Official preview.



Ik vind het maar niks trouwens, geef mij maar de euforische platen van DBSTF.
Die vocals zijn ook irritant en te veel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Slappe hap dit

EDIT: t lijkt trouwens verdacht veel op Give it up van de noisecontrollers. Give it up heeft nog wel iets dols maar dit is gewoon pure :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

Grendiner schreef:
Lijkt trouwens wat op Give it up.

Die gedachte kreeg ik ook, iets wat helemaal niet verkeerd is. Het mist wel wat kracht/drive. Hier hadden ze naar mijn gevoel wat meer kunnen uithalen.. Zonde!

Davalize schreef:
Die vocals zijn ook irritant en te veel aanwezig.

Vind je? Ik vind ze juist wel wat hebben. Iets wat me al direct aansprak. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oersaaie track, en wat een lamme vocalen.

Jammer, af en toe kwam er laatst wel wat leuks voorbij van deze mannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 11:06 
 
Hardtraxxer

bRt_ schreef:
Davalize schreef:
Die vocals zijn ook irritant en te veel aanwezig.

Vind je? Ik vind ze juist wel wat hebben. Iets wat me al direct aansprak. :D


Tja, misschien ook een kwestie van wennen. Hoorde 'm gisteren tijdens m'n werk, vond ik 'm al minder storend. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 13:21 
 
Hardtraxx Veteran

Er zit een tok in mijn oren. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 13:22 
 
Hardtraxx Newbie

Vind deze kick 100x harder dan de standaard dong deng dong kicks die je tegenwoordig hoort.
Denk dat je dit pas moet oordelen als je 'm op een goed geluidssysteem hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 19:30 
 
Hardtraxx Veteran

Bobster schreef:
Vind deze kick 100x harder dan de standaard dong deng dong kicks die je tegenwoordig hoort.
Denk dat je dit pas moet oordelen als je 'm op een goed geluidssysteem hoort.

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 19:50 
 
Hardtraxx Veteran

eindelijk weer is iets wat me kan boeien van die 2 :D
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks