Dit is echt de stomste reactie die je kunt geven hahaha xDmrazura wrote:Het defqon 2012 anthem is dus al af gelukkig maar.
Related topics
- View the latest post: The Viper vs D-Block & S-te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 22.01
- View the latest post: Psyko Punkz & D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
- View the latest post: D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
- View the latest post: Zatox & D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
- View the latest post: Headhunterz & D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Echt een track zonder energie. ik vind dit een slechte productie van 2 goede DJ's.
Het moge wel duidelijk zijn wat hier aan de hand is, of niet?
D-Block & S-Te-Fan zijn weg van Q & B2S feesten.
Showtek is juist weer terug gekomen.
D-Block & S-Te-Fan is de nieuwe Showtek.

-
GHardtraxxer
- last seen Apr 2012
Verhuist D-Block & S-Te-Fan niet naar Dutch Master Works ofzo???
Ze staan op de DMW stage, de officiele DBSTF site wordt veranderd, showtek kind a style of music...
Er gaat wat veranderen!
Ze staan op de DMW stage, de officiele DBSTF site wordt veranderd, showtek kind a style of music...
Er gaat wat veranderen!
Zou 't niet erg vinden als ze showtek achterna gingen, dikke later met die luiGT500eleanor wrote:Verhuist D-Block & S-Te-Fan niet naar Dutch Master Works ofzo???
Er gaat wat veranderen!
Zoiets als ditG1LL wrote:Alles aan deze track is slap. Vind deze echt helemaal niks. Melodie is niks, de kicks zijn niks en het totaalplaatje klopt voor mij niet. Zelfs als beginnummer in een setje zou deze niet eens passen. Gaat echt steeds verder achteruit met DBSTF voor mij helaas!
Official preview of one of our new releases, called: Show me the way. This track will be released on Scantraxx Evolutionz.
Komt gewoon op Scantraxx dus.
Komt gewoon op Scantraxx dus.
Waar maak je je druk omDuruz wrote:is het voor jou nog niet duidelijk dat het D-Block & S-te-Fan is ipv D-Block & S-Te-Fan?Festuca wrote:Artiest: D-Block & S-Te-Fan
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Waarom zouden ze hun eigen sub label opgeven?GT500eleanor wrote:Verhuist D-Block & S-Te-Fan niet naar Dutch Master Works ofzo???
Er gaat wat veranderen!
-
A
DBSTF staan gewoon op the Qontinent en Q-BaseChukkels wrote:Het moge wel duidelijk zijn wat hier aan de hand is, of niet?
Ik heb nog nooit zo'n saaie intro gehoord
Climax is ook barweinig
Goed slaapliedje
Goed slaapliedje
-
NHardtraxxer
- 89 posts member since 2009
- last seen 10 days ago
Lastig dit, ik hou zelf heel erg van melodieuze hardstyle en die vocals vind ik ook heerlijk klinken maar er zit gewoon geen pit in dit nummer. Er is geen moment dat je echt denkt van KNALLUHH
Waarom zou The Viper zijn eigen label verlaten?Nikkel wrote:Waarom zouden ze hun eigen sub label opgeven?GT500eleanor wrote:Verhuist D-Block & S-Te-Fan niet naar Dutch Master Works ofzo???
Er gaat wat veranderen!
Na Anger (Qlimax 2010 Edit) vind hun platen niks meer, alleen loopmachine was nog boeiend
Maar dit is gewoon veel te soft, melodie lijkt nergens op en die kicks lijken wel gewoon klappen met een kleine disortion eraan
Erg jammer
-
BHardtraxxer
- 135 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
meuk
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Ik meen omdat The Viper het te druk had (Heb je het aantal releases op het label gezien?)._theon_ wrote:Waarom zou The Viper zijn eigen label verlaten?Nikkel wrote:Waarom zouden ze hun eigen sub label opgeven?GT500eleanor wrote:Verhuist D-Block & S-Te-Fan niet naar Dutch Master Works ofzo???
Er gaat wat veranderen!
Na Anger (Qlimax 2010 Edit) vind hun platen niks meer, alleen loopmachine was nog boeiend
Maar dit is gewoon veel te soft, melodie lijkt nergens op en die kicks lijken wel gewoon klappen met een kleine disortion eraan
Erg jammer
Corrigeer me als ik het fout heb...
En je vergeet dat je antwoord over jou mening gaat. Andere mensen kunnen dit geweldig vinden.
Is denk ik ook wel, anders gaat niet ineens iedereen aan de gang met dit soort nummers.
-
GHardtraxxer
- last seen Apr 2012
Weet jij veel?? Het is wel een beetje vaag...Nikkel wrote:Waarom zouden ze hun eigen sub label opgeven?GT500eleanor wrote:Verhuist D-Block & S-Te-Fan niet naar Dutch Master Works ofzo???
Er gaat wat veranderen!
Ik heb hem nu voor de eerste keer Live gehoord en het is meer een sfeer plaatje
Hoop wel dat ze hierna weer boeiende hardstyle gaan produceren
Hoop wel dat ze hierna weer boeiende hardstyle gaan produceren
Na Anger (Qlimax 2010 Edit) VIND hun platen niks meer, alleen loopmachine was nog boeiendNikkel wrote: Ik meen omdat The Viper het te druk had (Heb je het aantal releases op het label gezien?).
Corrigeer me als ik het fout heb...
En je vergeet dat je antwoord over jou mening gaat. Andere mensen kunnen dit geweldig vinden.
Is denk ik ook wel, anders gaat niet ineens iedereen aan de gang met dit soort nummers.
Erg jammer
dat The Viper weg is bij zijn label is omdat hij zich weer full time op de muziek wil ipv een label onderhouden
ik denk eigenlijk niet dat DBSTF weg gaan bij scantraxx
-
HHardtraxxer
- 60 posts member since 2009
- last seen Sep 2011
Lekkere plaat!