Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 23:10 
 
Hardtraxxer

D-Block & S-Te-Fan - ID (Knock Out! 2013 tool)
Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 23:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Episch :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 23:39 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Episch :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geniaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 00:02 
 
Hardtraxx Veteran

Geniaal was dit :lol: DBSTF boeien me normaal gesproken niet zo, maar voor Knock-Out weten ze toch altijd wel wat leuks te verzinnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 00:07 
 

HELDEN
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha geniaal! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Geniaal was dit :lol: DBSTF boeien me normaal gesproken niet zo, maar voor Knock-Out weten ze toch altijd wel wat leuks te verzinnen.


Dit. Die fuck the noisecontrollers edit is ook heilig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 10:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :clap: :clap: :clap: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met afstand de dikste tool van het feest als ik het thuis zo hoor :worship: Werkelijk geniaal dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 12:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, sowieso de beste tool van K.O! ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 13:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Haha geweldig, benieuwd of Zatox het kon waarderen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 13:48 
 
Hardtraxx Elite

Haha :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Haha geweldig, benieuwd of Zatox het kon waarderen :P

Betwijfel het haha :P Geniale actie inderdaad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 14:40 
 

stuk gelegen daar :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 15:12 
 
Hardtraxx Elite

Super dik dit! en ik vind die mid intro ook wel dik! kwa screeches!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Met afstand de dikste tool van het feest als ik het thuis zo hoor :worship: Werkelijk geniaal dit :lol:


Zeker geniaal maar die dj tool van Chris One tijdens frequencerz- Attention vond ik mss nog wel iets dikker.

CyrilHS schreef:
Haha :worship:

Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Rawbin schreef:
Met afstand de dikste tool van het feest als ik het thuis zo hoor :worship: Werkelijk geniaal dit :lol:


Zeker geniaal maar die dj tool van crypsis tijdens frequencerz- Attention vond ik mss nog wel iets dikker.

---
Draaide Crypsis dan? :P

En ik denk dat Zatox net zo goed ook die track voor DBSTF had kunnen maken. Als ik de info die ik hier heb gelezen waar is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Rawbin schreef:
Met afstand de dikste tool van het feest als ik het thuis zo hoor :worship: Werkelijk geniaal dit :lol:


Zeker geniaal maar die dj tool van crypsis tijdens frequencerz- Attention vond ik mss nog wel iets dikker.

---
Draaide Crypsis dan? :P

En ik denk dat Zatox net zo goed ook die track voor DBSTF had kunnen maken. Als ik de info die ik hier heb gelezen waar is...


Shit haha bedacht me net dat Chris One dit deed, maar jij was me voor -.- zal het even veranderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 18:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol: prachtig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha geweldig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 19:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

hahahahha :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 19:59 
 
Hardtraxxer

had hier facking graag bij willen zijn. wat een helden :worship: :worship:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks