Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 20:15 
 
Hardtraxx Addict

Hahaha, goed gevonden, heerlijk :P Zal Zatox wel niet zo blij mee zijn geweest :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 20:58 
 
Hardtraxxer

jordifcg schreef:
Uberhout schreef:
Geniaal was dit :lol: DBSTF boeien me normaal gesproken niet zo, maar voor Knock-Out weten ze toch altijd wel wat leuks te verzinnen.


Dit. Die fuck the noisecontrollers edit is ook heilig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 21:05 
 
Hardtraxxer

Was hierbij. Supermooi :)
Alpha2 draaiden trouwens nog als laatste nummer van hun setje versus NC die Fuck the Noisecontrollers track van DBSTF. Ook helemaal los :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ludiek. Verder vind ik de tool dik klinken, verassend van D-Block & S-Te-Fan's kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 13:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vet gemaakt! Ook best hard voor DBSTF's doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 13:57 
 

Hahahaha geniaal xd
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks