Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2024 11:38 

Hardtraxx Elite

Artiest: D-Block & S-te-fan

Track(s): Higher (Imperatorz Remix)

Sample/video:

@ 50:23

Bron: YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2024 20:47 

Hardtraxx Veteran

hahahahahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 08:38 

Hardtraxx Veteran

Rest van de set ook even geluisterd, waardoor ik voor m'n gevoel kan concluderen dat de kicks echt dramatisch doorkomen in deze plaat (dacht eerst dat het lag aan de geluidskwaliteit van de opname). Imperatorz heeft me tot nu toe helaas nog niet weten te pakken op Valhalla na, maar dat is dan ook een collab.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 09:42 

Hardtraxxer

Als DBSTF zijne moet je dit toch gewoon niet accepteren als officiële remix... :/ Wat een herrie man en klinkt ook nog eens nergens naar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 10:54 

Hardtraxx Veteran

Aaltveeg schreef:
Als DBSTF zijne moet je dit toch gewoon niet accepteren als officiële remix... :/ Wat een herrie man en klinkt ook nog eens nergens naar!

Volgens mij vinden zij deze plaat anders erg goed gezien hun reactie achter de draaitafels(en anders draaien ze hem natuurlijk ook niet), moeten ze dan toch lekker zelf weten.
Vind daarnaast de kicks best veel lijken op de midintro kicks die DBSTF vaak gebruiken, behoorlijk beïnvloed door D-Sturb en Aversion heb ik het idee. Vind zelf de kicks wel prima te doen eigenlijk, hoop wel dat er nog een melo climax in zit.
Origineel is 1 van mijn favoriete platen van hun mede door de melodie/lead. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 11:35 

Hardtraxx Veteran

Plaat past met nieuw jasje prima binnen de tijdsgeest. Maar dat is het probleem juist ook imo. Zo'n klassieker remixen in zo'n huidige generiek jasje voegt niets toe, haalt het hele gevoel uit zo'n plaat (vocalen en leadsound in het origineel maken het nummer) en bombardeert het tot een 13 in een dozijn plaatje die volgende maand al weer vergeten is. Maar goed, ook dat is huidige tijdsgeest.

jaron123 schreef:
Origineel is 1 van mijn favoriete platen van hun mede door de melodie/lead. :clap:

Dat dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 14:27 

Hardtraxx Addict

Heb de plaat in plaats van los te luisteren voor het eerst in hun PV set gehoord en het klonk als een geslaagde remix! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 14:32 

Hardtraxx Addict

Imo heeft Imperatorz alles uit t origneel verbeterd inclusief in mijn ogen zelfs de melodie, omdat het allemaal wat cleaner is zo met die moderne sounds, maar dan die kicks… dit had heel veel potentie maar dan jankt ie er van die basic raw kicks in die cool waren in 2019. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 15:07 

Hardtraxx Elite

Jeetje. Zou een gat in de lucht springen als ik het origineel weer eens op een feest zou mogen horen. Goed dat ik er nu op voorbereid ben, want als live de mid intro uit de remix er ineens in zou klappen, dan zou ik rechtstreeks naar huis gaan denk ik. Alle emotie en gevoel uit het origineel (met name in de break) is daarnaast kwijt in deze remix. Zonde. Anti snap ik ook niet als je zo'n melodie hebt.

Geen fan, mocht dat nog niet duidelijk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 21:22 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Jeetje. Zou een gat in de lucht springen als ik het origineel weer eens op een feest zou mogen horen. Goed dat ik er nu op voorbereid ben, want als live de mid intro uit de remix er ineens in zou klappen, dan zou ik rechtstreeks naar huis gaan denk ik. Alle emotie en gevoel uit het origineel (met name in de break) is daarnaast kwijt in deze remix. Zonde. Anti snap ik ook niet als je zo'n melodie hebt.

Geen fan, mocht dat nog niet duidelijk zijn.

Dit vat het wat mij betreft goed samen.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks