Related topics
- View the latest post: Ember Island - Need You (Avi8 Remix)
- View the latest post: The Viper vs D-Block & S-te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 22.01
- View the latest post: Psyko Punkz & D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
- View the latest post: D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
- View the latest post: Zatox & D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
Moderators
-
JHardtraxx Addict
- 1218 posts member since 2017
- last seen 3 hours ago
-
PHardtraxxer
- 626 posts member since 2012
- last seen 27 days ago
Ik kreeg alweer een dikke plasser toen ik die naam zag staan. Prachtig stukkie muziek maaaaaaaar moet nog even op repeat. Vooral benieuwd naar full version met tweede climax. Mid intro sowieso

-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Deze mannen kunnen geen slechte plaat maken, top plaat weer 
Die Ecstatic achtige kick vind ik er niet echt onder passen tbh
Moet er ook nog een beetje aan wennen, vind de melodie ook een beetje zeurderig.
Moet er ook nog een beetje aan wennen, vind de melodie ook een beetje zeurderig.
-
PHardtraxxer
- 626 posts member since 2012
- last seen 27 days ago
Begint te groeien!!
Gister gedraaid op Dreamfields zag ik in Story. Weet iemand of deze plaat twee climaxen heeft?
Gister gedraaid op Dreamfields zag ik in Story. Weet iemand of deze plaat twee climaxen heeft?
-
JHardtraxx Addict
- 1218 posts member since 2017
- last seen 3 hours ago
Zou heel goed kunnen, In The Cold van Atmozfears en Jesse Jax heeft ook een tweede climax bij de releasepoekiepoes12 wrote:Begint te groeien!!