Deze plaat dan wel weer, Minus is More hou ik sowieso van!

Related topics
- View the latest post: Radical Redemption ft. Tha Watcher - No Normal Salvation (RR003)
- View the latest post: Radical Redemption Ft. MC Tha Watcher - The Spell Of Sin (2019 Edit)
- View the latest post: Tha Playah & Never Surrender & MC Tha Watcher - The Craving (Masters Of Hardcore Austria 2019 Anthem) (MOHDIGI264)
- View the latest post: Tha Playah ft. MC Alee & Tha Watcher - D.H.O. (Q-BASE Warehouse OST 2016)
- View the latest post: Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption (KIU017)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Beetje lelijke vocals als je het mij vraagt. Wel een vette track al ben ik niet zo enthousiast als de mensen voor mij
Live doet ie het wel ontzettend goed!
Die kicks gaan live zo hard dat je die screeches amper hoort joh, echt vet deze!
United as one (..) can't be undone
Wat 'n plaat is dit zeg.
Wat 'n plaat is dit zeg.
Ligt dat dan niet aan de overkill aan bass zoals meestal op feesten.Nando wrote:Die kicks gaan live zo hard dat je die screeches amper hoort joh, echt vet deze!
Nou op Bass Academy overtref dit iig wel bijna alle kicks uit Crypsis z'n set op Redemption na. En daar was het geluid redelijk zuiver imo.Dakpan wrote:Ligt dat dan niet aan de overkill aan bass zoals meestal op feesten.Nando wrote:Die kicks gaan live zo hard dat je die screeches amper hoort joh, echt vet deze!
Nando heeft gelijk, de kicks drukken ook hier thuis al de screeches weg, er zit veel te veel bass in de kicks. Mag wel iets beter afgesteld worden vind ik.
ik hoop idd ook nog op een iets betere afmix 
Klopt, maar ik hoor volgensmij voor het eerst een punch in de kick zitten, daar moet ik ff aan wennen maar het klinkt wel lekker.Lyst wrote:Nando heeft gelijk, de kicks drukken ook hier thuis al de screeches weg, er zit veel te veel bass in de kicks. Mag wel iets beter afgesteld worden vind ik.
Voor het eerst? Strike en Nackt enzo hadden dat niet?
Minder duidelijk als dezeJolle wrote:Voor het eerst? Strike en Nackt enzo hadden dat niet?
Heb hem net voor het eerst gehoord en ik had ook echt het idee dat de bass veels te nadrukkelijk aanwezig is.. Als ze die misschien omlaag afstellen klinkt het veel beter en krijgt het geheel ook wat meer krachtLyst wrote:Nando heeft gelijk, de kicks drukken ook hier thuis al de screeches weg, er zit veel te veel bass in de kicks. Mag wel iets beter afgesteld worden vind ik.
Verder denk ik dat dit in ieder geval het beste MiM nummer is dat ik sinds tijden gehoord heb.
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Heel vet is deze 
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
zo hard gaan die kicks niet.
vind het juist een beetje tegenvallen als de kick erbij komt na dat geschreeuw MINUS IS MORE!
eerste track van Radical Redemption die me een beetje tegenvalt
vind het juist een beetje tegenvallen als de kick erbij komt na dat geschreeuw MINUS IS MORE!
eerste track van Radical Redemption die me een beetje tegenvalt
deze is juist verschrikkelijk hard 
-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
juist! 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Meh, niet briljant, al ben ik nooit een Radical Redemption fan geweest.
Die anti!
Denk dat het 1 van de beste tracks van het album word
-
A
Sowieso het pareltje tussen de kiezels van de rest van het albumpatrickjeb wrote:Die anti!![]()
![]()
![]()
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
toen ik dit nummer hoorde op Q-Base heb ik bijna staan te janken omdat ik hem zo geweldig vond! vooral met die voluma op qbase, echte knaller!