+1TiMOTHYb wrote:MINUSSS IS MOREEEEEE.
Related topics
- View the latest post: Radical Redemption ft. Tha Watcher - No Normal Salvation (RR003)
- View the latest post: Radical Redemption Ft. MC Tha Watcher - The Spell Of Sin (2019 Edit)
- View the latest post: Tha Playah & Never Surrender & MC Tha Watcher - The Craving (Masters Of Hardcore Austria 2019 Anthem) (MOHDIGI264)
- View the latest post: Tha Playah ft. MC Alee & Tha Watcher - D.H.O. (Q-BASE Warehouse OST 2016)
- View the latest post: Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption (KIU017)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
x10000000Hooli wrote:+1TiMOTHYb wrote:MINUSSS IS MOREEEEEE.
MC Tha Watcher
Hitting the studio with Crypsis DJ & Radical Redemption a while back! Created "unlike others" that day which is coming real soon!
Die track ging echt ongelooflijk hard inderdaad, jammer dat dit weer zo ontiegelijk lang gaat duren met MiM.
-
A
Gister live gehoord, beestentrack.
-
A
Ik kon er niks op aanmerken 
complete oppositeJolle wrote:Bevat hij die kutkic?
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Echt dik ja, toen ik die mid intro (of intro?) hoorde zondagochtend vlak na Nackt, schreeuwde ik de hele menigte voor mij neerAlmighty wrote:Gister live gehoord, beestentrack.
Ging echt helemaal naar de haaien toen hij dit draaide
De beste collab tussen deze 2 heren ooit (tot nu toe
Nice.b-ram wrote:complete oppositeJolle wrote:Bevat hij die kutkic?
Kan echt NIET wachten tot HQ. Heb dat kutfilmpje nu onderhand al 80x afgespeeld
Maar geloof inderdaad graag dat het echt een knaller wordt
Maar geloof inderdaad graag dat het echt een knaller wordt
-
T
Zo'n dikke track is dit
Live beukt die ook heerlijk 
maar, de climaxen hier vallen nog een beetje tegen. Live gaat het 10.000x harder
Ox_Ite wrote:DIT lijkt er al aardig wat meer op !!!![]()
Hier kan je tenminste dik op staan spacen tot je doodvalt
-
A
Zo valt ie dik tegen, MAAR LIVE 
Die kicks klinken zeer aangenaam! En verder ook vol met energie, alleen hopen dat hij niet al verveelt voordat hij een keertje uitkomt. Dat zie ik nog wel gebeuren, als hij wat vaker wordt gedraaid.
JEEEEEEE-ZUS!!!!!!!
Dit klinkt echt abnormaal vet. Zonder die vocals zou je niet denken dat die anti van Minus is More af komt.
Dit klinkt echt abnormaal vet. Zonder die vocals zou je niet denken dat die anti van Minus is More af komt.
Wil best geloven dat deze live snoeihard gaat
Kicks klinken lekker inderdaad! Rauw maar met een korte tail
Kicks klinken lekker inderdaad! Rauw maar met een korte tail
Jezus maria god allemachtig allah erbij _0_
Wat een plaat
Wat een plaat