Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 18:54 
 
Hardtraxx Elite

Die nieuwe kicks zijn wel veel beter ja :drool: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kick is echt een stuk beter geworden :drool:

Is the Machine nou inderdaad weg bij Sys-X en volledig bij TMS Records ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 19:24 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
kick is echt een stuk beter geworden :drool:

Is the Machine nou inderdaad weg bij Sys-X en volledig bij TMS Records ??

Ik denk dat Sys-x nu echt dood gaat. Arboza & Asylum en Reverser & Ripcord zijn al weg. High Voltage heeft een 5-tal platen klaarliggen, maar die worden ook niet gereleased. De releases van Bass Chaserz en Deni & Chaser zijn denk ik maar eenmalig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 20:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De remix is nog vetter geworden :love: Mag nu, na een jaar, wel eens uitkomen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Rickzel schreef:
kick is echt een stuk beter geworden :drool:

Is the Machine nou inderdaad weg bij Sys-X en volledig bij TMS Records ??

Ik denk dat Sys-x nu echt dood gaat. Arboza & Asylum en Reverser & Ripcord zijn al weg. High Voltage heeft een 5-tal platen klaarliggen, maar die worden ook niet gereleased. De releases van Bass Chaserz en Deni & Chaser zijn denk ik maar eenmalig.


Hmm alleen wbt die platen van High Voltage zou dat erg jammer zijn, misschien dat hij gewoon bij een ander label z'n hardstyle releases kan doen... heb Sys-X nooit echt een heel "levend" label gevonden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 01:00 
 
Hardtraxx Veteran

Best wel dikke remix met de nieuwere kicks :). Toch komt het bij lange na niet in de buurt van het origineel, maar dat is dan ook m'n favo MiM plaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer, vond de oudere versie toch beter klinken. Los gezien is deze kick een stuk steviger, maar vond die oude kick er toch net wat beter bij passen.

Verder gewoon een geweldige remix, zit hier al lang op te wachten :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 18:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geweldige remix dit, lekkere kicks en sfeer is ook erg vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke remix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 15:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Altijd kippenvel als ik hem luister, iets beter dan die oude kicks. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 16:46 
 
Hardtraxxer

Geen verkrachting van het origineel, goeie remix met dikke kicks :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 16:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Dikke remix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 22:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Komt in het eerste kwartaal van 2014 uit, vertelde The Machine net in TMS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oftewel binnen nu en 3 maand :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 13:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die nieuwe kicks passen er een stuk beter bij, echt een vette plaat nu :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Oftewel binnen nu en 3 maand :lol:


Tja, MiM hé :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme dit duurt veel te lang :cry: Vind het een ge-wel-dige remix. Ook de laatste plaat van The Machine die ik voor 100% kan waarderen. Overtreft het origineel niet, maar komt wel in de buurt :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

overtreft het origineel niet, des niettemin een prima mainstream plaatje van The Machine
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 21:26 
 
Hardtraxx Addict

Andromeda schreef:
Die nieuwe kicks zijn wel veel beter ja :drool: :loving:


Totaal niet gewoon. Vind het origineel ook echt veel dikkere sfeer hebben op de een of andere manier. Dit klinkt echt saai. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
patrickjeb schreef:
Oftewel binnen nu en 3 maand :lol:


Tja, MiM hé :P

Eind maart dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 12:49 
 

Analoxx schreef:
Andromeda schreef:
Die nieuwe kicks zijn wel veel beter ja :drool: :loving:


Totaal niet gewoon. Vind het origineel ook echt veel dikkere sfeer hebben op de een of andere manier. Dit klinkt echt saai. -.-


Precies wat ik dacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 14:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 13:17 
 
Hardtraxxer

Iemand al info over deze track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

doemaariets schreef:
Iemand al info over deze track?

hardstyle-releases/chain-reaction-barricade-impact-ft-radical-redemption-t42060.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:

Is toch (nog) niet bevestigd? :P
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks