Die nieuwe kicks zijn wel veel beter ja

Is the Machine nou inderdaad weg bij Sys-X en volledig bij TMS Records ??
Ik denk dat Sys-x nu echt dood gaat. Arboza & Asylum en Reverser & Ripcord zijn al weg. High Voltage heeft een 5-tal platen klaarliggen, maar die worden ook niet gereleased. De releases van Bass Chaserz en Deni & Chaser zijn denk ik maar eenmalig.Rickzel wrote:kick is echt een stuk beter geworden![]()
Hmm alleen wbt die platen van High Voltage zou dat erg jammer zijn, misschien dat hij gewoon bij een ander label z'n hardstyle releases kan doen... heb Sys-X nooit echt een heel "levend" label gevonden...Andromeda wrote:Ik denk dat Sys-x nu echt dood gaat. Arboza & Asylum en Reverser & Ripcord zijn al weg. High Voltage heeft een 5-tal platen klaarliggen, maar die worden ook niet gereleased. De releases van Bass Chaserz en Deni & Chaser zijn denk ik maar eenmalig.Rickzel wrote:kick is echt een stuk beter geworden![]()
Tja, MiM hépatrickjeb wrote:Oftewel binnen nu en 3 maand
Totaal niet gewoon. Vind het origineel ook echt veel dikkere sfeer hebben op de een of andere manier. Dit klinkt echt saai.Andromeda wrote:Die nieuwe kicks zijn wel veel beter ja![]()
Eind maart dus.Rawbin wrote:Tja, MiM hépatrickjeb wrote:Oftewel binnen nu en 3 maand
Precies wat ik dachtAnaloxx wrote:Totaal niet gewoon. Vind het origineel ook echt veel dikkere sfeer hebben op de een of andere manier. Dit klinkt echt saai.Andromeda wrote:Die nieuwe kicks zijn wel veel beter ja![]()
Chain Reaction - Barricade [MIM019]doemaariets wrote:Iemand al info over deze track?
Is toch (nog) niet bevestigd?Qlown wrote:Chain Reaction - Barricade [MIM019]doemaariets wrote:Iemand al info over deze track?