Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 21:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee komt bij verre niet in de buurt van het origineel. Daarnaast kan ik de plaat op zichzelf, los gezien van het origineel, niet echt waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Zalige remix :love: Overtreft het origineel niet, maar dit is ook genieten hoor :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 11:10 
 
Hardtraxx Veteran

Op de pitchkicks na een lekkere track. :D
Komt geen eens in de buurt van het origineel echter, maar dat is ook niet nodig om een vette track te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pitchkicks? Ja ik hoor ze wel, maar zijn geenszins storend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Nee komt bij verre niet in de buurt van het origineel. Daarnaast kan ik de plaat op zichzelf, los gezien van het origineel, niet echt waarderen.

Dit, vind het echt hélemaal niks :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 19:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op Loudness vielen de kicks behoorlijk tegen, rest van de track is dikke shit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 11:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Machine in actie :love:

Kicks klinken nog niet top, maar dat zal vast ook wel aan de kwaliteit liggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 16:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nuttige remix wel eigenlijk, goed dat hij de vocals en de melo deels intact heeft gelaten. Vind de pitch hier eigenlijk helemaal niet storend, maakt er wel iets aparts van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

Moet er op terug komen dat deze heerlijk is :loving: Die dubbele kicks ook achter elkaar :worship:
Pitch is eigenlijk totaal niet storend en op betere kwaliteit zijn die volgens mij goede kicks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 16:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mag niet, eens gezegd geldt voor altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 17:05 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Mag niet, eens gezegd geldt voor altijd.

Aah damn :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind 'm een beetje tegenvallen. Kicks klinken mij niet echt lekker in de oren, en die pitch kick klinkt niet helemaal lekker in de climax. Track is niet slecht, maar doe mij 't origineel maar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 18:55 
 
Hardtraxx Veteran

Geen verkeerde plaat, alleen de kicks zijn minder. De pitch stoor ik mij niet eens zo erg aan, maar de kicks missen gewoon kracht. Vond de kicks van New Generation ook al minder... Ik hoop dat hij er wat aan gaat doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel een lekkere track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

doet me niet veel deze plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 18:51 
 
Hardtraxx Addict

Kut remix. Origineel veel beter imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Orgineel moet je eigenlijk gewoon van af blijven ! maarja dat gaat tegenwoordig ook niet meer op.

Vind het geen slecht nummer, maar de verwachting ligt bij the Machine ook wel vrij hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 21:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind hem niet heel boeiend ofzo, geef mij het origineel maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat deze ooit nog komen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien in een remix pack samen met Answers remix?
Anders zou hij ook wel gereleased kunnen worden met Barracude, maar je weet het nooit met Minus Is More. Leuke sound, maar tering wat releasen ze traag....
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 15:28 
 
Hardtraxx Addict

Nieuwe versie, met nieuwe kick.

@40:03
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verwacht dat deze op The Magic Show Records komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 15:55 
 

Ik neem toch aan op Minus is More eigenlijk. Wel vette plaat iig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe kicks klinken lekker, verder blijf ik het origineel beter vinden. Verder geen slechte Remix vind ik, maar niks speciaals!
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks