Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Crypsis & Chain Reaction

Track(s): Before The Storm (The Machine Remix)

Sample/video:



NIEUWE VERSIE:

@ 40:03
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 22:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

M'n favo producer die één van m'n alltime favo tracks remixed, dat is wel heel interessant :D Kan hier nog niet veel uit op maken, behalve dat de melodie redelijk in tact is gebleven, goeie zaak dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 22:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wacht even op betere kwaliteit, maar eigenlijk kan dit niet fout gaan, zo'n combinatie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De minste track van zijn set. Ik vond het al raar dat hij een track met pitchkicks draaide en dan is hij ook nog van hemzelf :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
De minste track van zijn set. Ik vond het al raar dat hij een track met pitchkicks draaide en dan is hij ook nog van hemzelf :surrender:

Vrij logisch aangezien hij live stond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 10:23 
 
Hardtraxx Veteran

klonk niet echt overtuigend op loudness! zijn hele set was overigens niet echt bijzonder :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
tomac schreef:
De minste track van zijn set. Ik vond het al raar dat hij een track met pitchkicks draaide en dan is hij ook nog van hemzelf :surrender:

Vrij logisch aangezien hij live stond :P

oja :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 10:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tsja nogal gewaagd om before the storm te remixen. Overtreffen van het origineel is al zo goed als onmogelijk. Wacht HQ wel af maar heb er weinig vertrouwen in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 10:57 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt wel redelijk, ben benieuwd naar HQ. Van wat ik hieruit op kan maken denk ik niet dat hij het origineel gaat evenaren of overtreffen. Wel goed dat hij de melodie niet compleet heeft veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
klonk niet echt overtuigend op loudness! zijn hele set was overigens niet echt bijzonder :/


Beste set van de avond (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 12:51 
 
Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Forbidden Phobia schreef:
klonk niet echt overtuigend op loudness! zijn hele set was overigens niet echt bijzonder :/


Beste set van de avond (L)

nee absoluut niet. zeer slecht geluid als je het mij vraagt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze was zo gruwelijk. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Deze was zo gruwelijk. :love:

Eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 16:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
klonk niet echt overtuigend op loudness! zijn hele set was overigens niet echt bijzonder :/


Deze track overtuigde mij wel, z'n set wat trouwens echt GRUWELIJK als je 't mij vraagt... :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie met die iets hogere piek en die synth was echt geniaal. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 20:46 
 
Hardtraxxer

moeilijk te zeggen zo, dus even wachten op HQ maar denk dat t wel een aardig plaatje is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 19:20 
 
Hardtraxx Addict

of hij nou vet is of niet, het origineel overtreft hij sowieso niet!! echt een van de vetste platen ever :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 20:28 
 

Dan horen jullie de track beter als mij ik hoor alleen maar gekraak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 22:48 
 
Hardtraxxer

wesskeej schreef:
Dan horen jullie de track beter als mij ik hoor alleen maar gekraak.

Inderdaad. Knap dat mensen hier over kunnen oordelen, tenzij sommige hier hem live mee hebben gemaakt, maar uit het filmpje kun je niks uit op maken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 16:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

[zippy]http://www37.zippyshare.com/v/77152954/file.html[/zippy]

@6:00

Vind hem eigenlijk wat tegenvallen, vooral de kicks vallen in het niet bij het origineel. Melodie is wel nog steeds geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pitchkicks :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

De pitch is afschuwelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 16:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou, hier word ik niet vrolijk van.. Het heerlijke sfeertje van het origineel is weg en de pitch in de kick is ook niet bepaald fijn :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zalige remix :love: Overtreft het origineel niet, maar dit is ook genieten hoor :loving:
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks