Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Coone & B-Front

Track(s): Fearless 2012

Sample/video: [zippy]http://www12.zippyshare.com/v/82099247/file.html[/zippy]

@ 19:00


Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ziek dit!
Gru-we-lij-ke track weer van B-Front :worship:

Die vocals, die sfeer (die anders is dan normaal), die mid (en dan vooral het 2e deel). Ach.. deze hele track nadert perfectie :cry: Kippenvel all over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 15:56 
 
Hardtraxx Elite

Vette plaat. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 15:58 
 
Hardtraxx Veteran

Zelfs een topic openen doet ie dubbel xd
Nummer is vet! B-Front doet het weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-front doet het weer!
wat een meesterwerk, enorme kippenvel :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:32 
 
Hardtraxxer

Overal kippenvel! Wat een heerlijke plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:54 
 

Leuke plaat idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze was echt supervet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 17:59 
 
Hardtraxx Elite

Coone & B-Front - Fearless 2012

Bron: Coone
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 18:02 
 
Hardtraxx Veteran

https://twitter.com/djcoone/status/272731071395815424
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Coone op facebook

Citaat:
B-Front played our new track at Qlimax (At 19.06 min):
Coone & B-Front - Fearless 2012

It's a remake from one of my old tracks.
Gotta love that #creepy feeling! ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 18:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Origineel vond ik al vet van Coone, deze doet er nog een flinke schep bovenop, die melodie was al awesome, nu nog de B-Front sfeer er overheen, heerlijk, thuis al kippenvel :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel kende ik niet. Maar deze is echt lekker! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoor screeches van Chapter 20.12 in de intro :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat slaat echt alles. Al wel 30 keer geluisterd vandaag.
Die afwisseling van de screeches zijn ook zo belachelijk vet :lol: Downpitch in de mid/ outro zijn überbaas, en de kicks pitchen ook heerlijk in de climax :worship:

Sowieso klinken de kicks gruwelijk fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 21:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Deze plaat slaat echt alles. Al wel 30 keer geluisterd vandaag.
Die afwisseling van de screeches zijn ook zo belachelijk vet :lol: Downpitch in de mid/ outro zijn überbaas, en de kicks pitchen ook heerlijk in de climax :worship:

Sowieso klinken de kicks gruwelijk fijn.


lol ik heb hem ook al aardig op repeat gehad vandaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwoah, maar is wat vaker luisteren dan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 21:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

geweldig!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 22:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sjezus zeg, wat geniaal weer. Die midintro klinkt zo lekker, met die omlaag pitchende kicks. Die eerste climax is ook geniaal met die wisselende screeches. Maar die 2e climax slaat werkelijk waar alles. Ontzettend gave track weer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het origineel altijd wel best te doen maar deze update doet er een flinke schep bovenop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 22:20 
 
Hardtraxx Newbie

Over graflelijke kicks gesproken... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk zijn de kicks in HQ een beetje te doen. Verder klinkt het wel vet so far. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

wat een zieke plaat!!! :drool: :drool:
B-front flikt het elke keer weer! :worship:
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks