Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 12:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Deze plaat slaat echt alles. Al wel 30 keer geluisterd vandaag.
Die afwisseling van de screeches zijn ook zo belachelijk vet :lol: Downpitch in de mid/ outro zijn überbaas, en de kicks pitchen ook heerlijk in de climax :worship:

Sowieso klinken de kicks gruwelijk fijn.

Trillen zo die flesjes water van mn bureau.

Opbouw in dit nummer is fantastisch, per seconde gaat er weer een schepje bovenop. Maar vind het geen extreem meesterwerk ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 20:55 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 22:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ja prima plaat, screeches zijn de uitschieters, echt heel vet! verder word ik er niet zo geil van als davey. maar wel weer een sterkte productie van b-front en coone
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 22:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Super, vooral de eerste climax :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sommige sounds die terug komen in deze track zijn echt té vet ,had ook nooit verwacht dat deze plaat nog zomaar een remake ging krijgen, maar hij is er zeker voor geschikt! Alleen dan hoor je de kicks.. wat klinken die belabberd om eerlijk te zijn zeg. Laten we het hopen dat het gewoon door de kwaliteit van die opname ligt.

Ben benieuwd hoe deze live gaat doorkomen zaterdag op Loudness iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 00:42 
 
Hardtraxx Newbie

Klinkt prima! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 10:01 
 
Hardtraxxer

Heerlijk nummertje weer!! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 13:26 
 
Hardtraxx Veteran

2:42 gaat de boeken in. :worship: :worship: :worship:
Wel jammer dat in de eerste climax die pauw steeds tussen de screeches doorkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoo hee, deze plaat is nu al de meest overrated plaat ooit merk ik. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
2:42 gaat de boeken in. :worship: :worship: :worship:
Wel jammer dat in de eerste climax die pauw steeds tussen de screeches doorkomt.

Hahaha droog omschreven, dat vind ik dan juist weer het vetste aan de plaat! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Zoo hee, deze plaat is nu al de meest overrated plaat ooit merk ik. :x

Omdat de track bij veel mensen in de smaak valt is de track overrated? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 20:12 
 
Hardtraxx Newbie

origineel vond ik niet veel aan, maar dit klinkt echt lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 16:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel tof samenspel tussen de melodie en de schreeches in de eerste climax. Tweede climax verneukt het een beetje en de kicks zijn al helemaal niet mijn ding..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 00:06 
 
Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Zoo hee, deze plaat is nu al de meest overrated plaat ooit merk ik. :x


Omdat jij de plaat niet leuk vindt en andere wel is die overrated zeker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 16:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De kicks klonken op 't eerste gehoor al een pak beter dan verwacht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 16:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kicks vielen me eerlijk gezegd live wat tegen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mij ook.. viel eigenlijk in het niets met andere tracks van B-Front. Maar op Qlimax vond ik ze wel heel dik, misschien werden ze wat weggedrukt door het abnormaal harde geluid (en slecht afgesteld).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kon er ook niet optimaal van genieten door het gare geluid en de drukte.
Misschien meer een plaat voor thuis ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
G1LL schreef:
Zoo hee, deze plaat is nu al de meest overrated plaat ooit merk ik. :x


Omdat jij de plaat niet leuk vindt en andere wel is die overrated zeker?

Als hij dat zegt geeft hij toch niet iedereens mening? Alleen de zijne.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 17:13 
 
Hardtraxxer


@46:15

Iets gedaan met de kick? Heerlijk plaatje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 12:15 
 
Hardtraxx Veteran

Alleen de break en de climax zijn vet. De rest is erg standaard. Ben er niet zo lyrisch over net als Mysterias.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 13:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Ben er niet zo hilarisch over net als Mysterias.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 13:30 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Wout1997 schreef:
Ben er niet zo hilarisch over net als Mysterias.


:lol:

Lol heb ik dat getypt >.< xd bedoel natuurlijk lyrisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 15:30 
 

Misschien was je onder invloed van de alcohol
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 16:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke plaat (L)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks