Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 14:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nicks schreef:
Over graflelijke kicks gesproken... :x


vind ze ook niet al te best, nog niet echt overtuigd maar wellicht dat het in betere kwaliteit net allemaal wat meer in elkaar past
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een geweldig nummer, eerste keer ooit dat ik een halve melodie aangevuld met screeches echt een toevoeging vind, heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 14:29 
 
Hardtraxx Newbie

heel vet nummertje!!!

Hoe heet het nummer wat daarvoor is btw ? op 18 min.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Nicks schreef:
Over graflelijke kicks gesproken... :x


:cry:


Ben het hier wel mee eens eigenlijk, maarja vond die kicks van Universe ook niks eerst, maar live gaan die echt kneiterhard. Deze wil ik eerst wel 's live horen, vind 'm erg saai tot nu toe helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was niet heel erg overtuigd totdat ik de tweede climax en outro hoorde. Die screeches zijn echt ziek vet. Vocals zijn ook wel vet, maar vind de rest (eerste climax, kicks) nog een beetje saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juist die eerste climax vind tè gruwelijk :worship: Prachtige melodie (Coone's werk :worship: ), heerlijk gevoel, fijne pitch, super afwisseling van de screeches.
2e climax vind ik juist wat saaier/ minder (nog steeds ontzettend gaaf, maar ik bedoel in vergelijking met de 1e climax).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:43 
 
Hardtraxxer

Haha Daveytl :lol:

Maar hij is lekker, zeker waar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DaBerry schreef:
Haha Daveytl :lol:

Maar hij is lekker, zeker waar :P

What's up :$ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 22:56 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
DaBerry schreef:
Haha Daveytl :lol:

Maar hij is lekker, zeker waar :P

What's up :$ ?


Dat gekwijl van jou. Maar hij is lekker inderdaad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 23:06 
 
Hardtraxxer

Wat ben ik blij om hiervan de primeur te hebben gehoord afgelopen zaterdag :$

wat een dikke plaat ! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 23:18 
 
Hardtraxx Veteran

Dit wil ik wel eens in HQ horen, klinkt in ieder geval interessant ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 23:35 
 

Heeeele dikke plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DaBerry schreef:

Dat gekwijl van jou. Maar hij is lekker inderdaad :P

Haha true. Maar is een lange tijd geleden dat ik zo'n goede track heb gehoord ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 11:20 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
DaBerry schreef:

Dat gekwijl van jou. Maar hij is lekker inderdaad :P

Haha true. Maar is een lange tijd geleden dat ik zo'n goede track heb gehoord ;)

Zo oud is Black Is.. nog niet hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Zo oud is Black Is.. nog niet hoor

Hahahaha! Jouw avatar, held :worship:

On: vind het een erg dikke plaat, niet geweldig maar wel gewoon vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 13:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Even wachten op een HQ-versie, klinkt zeker al niet slecht :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

Eensch met alle posts van Davey in dit topic. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 19:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Drive in dit nummer. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit ging moeilijk lekker op Qlimax! :love: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 20:40 
 
Hardtraxx Newbie

Zaadplaat -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 21:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

WAAAAAAAAAAAAT :woot: :woot: :woot: :worship: :worship: :worship: :worship:

Sorry dat moest even. Wat een plaat he! Alles klopt hieraan! Wat een sfeer zit er weer in :drool: Hardstyle zoals het moet zijn!

N.B.: Dat Coone hier überhaupt aan mee gewerkt heeft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 14:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Eensch met alle posts van Davey in dit topic. :thumbup:

Ja ik ook man! Vet leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 15:52 
 
Hardtraxxer

Lekker creepy sfeertje! :bomb: B-Front flikt het hem weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jefta21 schreef:
WAAAAAAAAAAAAT :woot: :woot: :woot: :worship: :worship: :worship: :worship:

Sorry dat moest even. Wat een plaat he! Alles klopt hieraan! Wat een sfeer zit er weer in :drool: Hardstyle zoals het moet zijn!

N.B.: Dat Coone hier überhaupt aan mee gewerkt heeft!

Hoezo? Het is een remake van een oude plaat van hem he.. :P

Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks