Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 11:39 
 
Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
Tha Maniacs schreef:
alleen ik denk dat zijn keuzes op dit moment heel veel gaan betekenen voor de scene

?????


???????????
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 11:42 
 
Hardtraxx Newbie

Almighty schreef:
Tha Maniacs schreef:
alleen ik denk dat zijn keuzes op dit moment heel veel gaan betekenen voor de scene

?????



nou het feit dat het nu in amerika bekend word is merendeels wel te danken aan hhz...

want laten we eerlijk zijn (die kennen alleen hhz/noisecontrollers/bh)
maar nummer 1 in denk ik 3 kwart van de wereld die niet bekend is met hardstyle kennen alleen hhz (dus een soort van icoon voor de hardstyle) niet al tijd ten goede maar zo is het en daar heeft die bikkelhard voor gewerkt.

maar al met al weer over de plaat:
nou moet ik eerlijk zeggen dat ik wat ik heb gehoord tot nu toe van de plaat het niet echt super intressant vind 1 van zijn mindere, maar ik denk dat ik hem nog maar eens in HQ moet horen voor ik echt een oordeel ga veilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 11:44 
 
Hardtraxx Newbie

Tha Maniacs schreef:
kaboem schreef:
Tha Maniacs schreef:

Ben jij een alt account van willempie



ik ben geen alt account van willempie dat is hoe ik erna kijk, ik ben ook geen fan van die houseremixjes alleen ik denk dat zijn keuzes op dit moment heel veel gaan betekenen voor de scene!
En hij doet het niet voor de commercie denk ik maar er gaat zoveel uit voortvloeien uit dit denk ik?



Noem eens iets positiefs wat er uit voort gaat vloeien dan?
Zie hoeveel retards hier accounts aanmaken en alleen maar zeggen dat de troep fantastisch is, maar een goede, hardere plaat bijvoorbeeld weer niets is? Hele scene verpaupert door die kindertjes die door al die houseremixjes en running late meuk op hardstyle komen.


uhm de kans voor artiesten in amerika dingen te doen enz?
ik zeg niet dat deze troep fantastisch is ik weet niet of je me mening over de track heb gelezen maar er staat dat ik het geen toffe plaat vind van wat ik nu hoor?????
ik hou juist wel van wat harder maar kan soms de mainstream plaatjes ook waarderen :P alleen dit klinkt naar mijn oren niet zo fijn

namelijk dit zij ik:
dont blame him hij doet heeeel veel voor de hardstyle scene, nou moet ik eerlijk zeggen dat ik wat ik heb gehoord tot nu toe van de plaat het niet echt super intressant vind 1 van zijn mindere, maar ik denk dat ik hem nog maar eens in HQ moet horen voor ik echt een oordeel ga veilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 11:47 
 
Hardtraxx Newbie

Lyst schreef:
@The Maniacs, je spreekt jezelf in zowat iedere zin tegen en verklaart dat iedere keer met het woord toeval. :P


ik snap je niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 11:49 
 
Hardtraxx Newbie

D-Nemacyst schreef:
Daniel ga weer terug naar je IHC daar hoor je :P
Ik deel zn mening wel, commercieel of niet, ik vind het mooi klinken en deze projecten worden hem aangeboden, hij vraagt er zelf niet om.



maar nou heb ik dat ook niet gezegt:P

dit zei ik:
dont blame him hij doet heeeel veel voor de hardstyle scene, nou moet ik eerlijk zeggen dat ik wat ik heb gehoord tot nu toe van de plaat het niet echt super intressant vind 1 van zijn mindere, maar ik denk dat ik hem nog maar eens in HQ moet horen voor ik echt een oordeel ga veilen.

en het feit dat het hem wordt aangeboden wilt niet zeggen dat hij het moet accepteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 12:48 
 
Hardtraxxer

Ik wil eventjes kwijt dat mensen die melodieuze hardstyle mooi vinden niet meteen gelinkt moeten worden aan ''kindjes'', dat is toch juist je eigen smaak. Dan er bij, headhunterz is toch nooit echt duister geweest? maar vroeger was hij imo toch ook goed? dus waarom is mainstream muziek (hoeft niet per definitie van heady te zijn) dan niet/minder mooi? dat is toch een mening?

Nou kun je beginnen over leeftijd maar ook dan ben je nog geen kindje. Als iemand 30 is en melodieuze hardstyle mooi vind, dan is dat toch ook geen kindje?

Verder vind ik het gewoon weer een leuk nummertje maar ben het eigenlijk voor het eerst er mee eens dat deze kicks wel een beetje stuiteren in mijn oren. Maar toch kan ik het wel weer waarderen dat kicks mee pitchen met de melodie. Misschien moet hij zn kicks gewoon iets ruiger maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

headshoot, dragonborn, zat dikke kick onder;) maniacs hoe vaak gebruik jij het woord veilen haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 13:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niemand die de rol van 'Grammar nazi' op zich neemt? Genoeg werk te doen hier op de laatste pagina :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 14:03 
 

dj-zzx schreef:
Ik wil eventjes kwijt dat mensen die melodieuze hardstyle mooi vinden niet meteen gelinkt moeten worden aan ''kindjes'', dat is toch juist je eigen smaak. Dan er bij, headhunterz is toch nooit echt duister geweest? maar vroeger was hij imo toch ook goed? dus waarom is mainstream muziek (hoeft niet per definitie van heady te zijn) dan niet/minder mooi? dat is toch een mening?

Nou kun je beginnen over leeftijd maar ook dan ben je nog geen kindje. Als iemand 30 is en melodieuze hardstyle mooi vind, dan is dat toch ook geen kindje?

Verder vind ik het gewoon weer een leuk nummertje maar ben het eigenlijk voor het eerst er mee eens dat deze kicks wel een beetje stuiteren in mijn oren. Maar toch kan ik het wel weer waarderen dat kicks mee pitchen met de melodie. Misschien moet hij zn kicks gewoon iets ruiger maken...


Jij begrijpt het niet helemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 14:45 
 
Hardtraxxer

kaboem schreef:
dj-zzx schreef:
Ik wil eventjes kwijt dat mensen die melodieuze hardstyle mooi vinden niet meteen gelinkt moeten worden aan ''kindjes'', dat is toch juist je eigen smaak. Dan er bij, headhunterz is toch nooit echt duister geweest? maar vroeger was hij imo toch ook goed? dus waarom is mainstream muziek (hoeft niet per definitie van heady te zijn) dan niet/minder mooi? dat is toch een mening?

Nou kun je beginnen over leeftijd maar ook dan ben je nog geen kindje. Als iemand 30 is en melodieuze hardstyle mooi vind, dan is dat toch ook geen kindje?

Verder vind ik het gewoon weer een leuk nummertje maar ben het eigenlijk voor het eerst er mee eens dat deze kicks wel een beetje stuiteren in mijn oren. Maar toch kan ik het wel weer waarderen dat kicks mee pitchen met de melodie. Misschien moet hij zn kicks gewoon iets ruiger maken...


Jij begrijpt het niet helemaal


Oke, uitleg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 14:46 
 
Hardtraxxer

Wildstylerz schreef:
headshoot, dragonborn, zat dikke kick onder;) maniacs hoe vaak gebruik jij het woord veilen haha :lol:


Klopt maar daar vond ik ze dan ook wel ruiger klinken inderdaad dan deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 15:05 
 

dj-zzx schreef:
kaboem schreef:
dj-zzx schreef:
Ik wil eventjes kwijt dat mensen die melodieuze hardstyle mooi vinden niet meteen gelinkt moeten worden aan ''kindjes'', dat is toch juist je eigen smaak. Dan er bij, headhunterz is toch nooit echt duister geweest? maar vroeger was hij imo toch ook goed? dus waarom is mainstream muziek (hoeft niet per definitie van heady te zijn) dan niet/minder mooi? dat is toch een mening?

Nou kun je beginnen over leeftijd maar ook dan ben je nog geen kindje. Als iemand 30 is en melodieuze hardstyle mooi vind, dan is dat toch ook geen kindje?

Verder vind ik het gewoon weer een leuk nummertje maar ben het eigenlijk voor het eerst er mee eens dat deze kicks wel een beetje stuiteren in mijn oren. Maar toch kan ik het wel weer waarderen dat kicks mee pitchen met de melodie. Misschien moet hij zn kicks gewoon iets ruiger maken...


Jij begrijpt het niet helemaal


Oke, uitleg?


Er wordt gepraat over commercie, niet over melodie en kinderen.

Het is commercie en kinderen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 15:45 
 
Hardtraxxer

[/quote]\ Er wordt gepraat over commercie, niet over melodie en kinderen.

Het is commercie en kinderen :)[/quote]\

Oh zo, sorry voor mijn mis opvatting dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima nummertje. Minder dan de twee vorige house-remixes, maar toch niet verkeerd!
En natuurlijk speciaal gemaakt voor de EDC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 16:12 
 
Hardtraxx Newbie

roberttt schreef:
Niemand die de rol van 'Grammar nazi' op zich neemt? Genoeg werk te doen hier op de laatste pagina :cool:



hahaha ja grammar nazi kom maar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 16:13 
 
Hardtraxx Newbie

@mister kaboem je snapt me punt toch wel?

of zit ik nou echt helemaal fout (mag je ook zeggen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 16:50 
 

Tha Maniacs schreef:
@mister kaboem je snapt me punt toch wel?

of zit ik nou echt helemaal fout (mag je ook zeggen)



Ze mogen heus wel doorbreken, maar doe het dan als jezelf en niet met een stel nutteloze houseremixes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 18:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik zie hem toch liever wat anders maken. Laatst een tijd oude nummers van hem geluisterd (eerste paar Reloaded releases, Project One nummers etc) en dat zie ik echt veel en veel liever. Toch melodieuze hardstyle maar met een duister tintje, gewoon stevige mainstream. In ieder geval niet zo blij als dit. Net zoals die eerdere 2 remixen klinkt deze ook weer verschrikkelijk, vind hier echt niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
camielke10 schreef:
ik doe het hem niet na, en de rest hierboven denk ik ook niet..
dus...

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
AMEN
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 19:42 
 
Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Niemand die de rol van 'Grammar nazi' op zich neemt? Genoeg werk te doen hier op de laatste pagina :cool:


Komt 'ie

Tha Maniacs schreef:
Nou, het feit dat het nu in Amerika bekend wordt is merendeels te danken aan Headhunterz.

Want laten we eerlijk zijn, die kennen alleen hhz/noisecontrollers/bh.
Maar nummer 1 in denk ik 3 kwart van de wereld die niet bekend is met hardstyle kennen alleen hhz (What the actual fuck? Daar kom ik niet uit. Sorry.) Niet altijd ten goede maar zo is het en daar heeft hij bikkelhard voor gewerkt.

Maar nu weer over de plaat:
nou moet ik eerlijk zeggen dat ik wat ik heb gehoord tot nu toe van de plaat het niet echt super intressant vind 1 van zijn mindere, maar ik denk dat ik hem nog maar eens in HQ moet horen voor ik echt een oordeel ga veilen.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat (van wat ik tot nu toe van de plaat gehoord heb) het 1 van zijn mindere is.
Maar ik denk dat ik hem eerst maar eens in HQ moet horen voordat ik een oordeel ga vellen.


:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 20:09 
 
Hardtraxx Veteran

hardwell spaceman gaat live toch aardig hard is ook meer duister dan toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 20:44 
 

Wildstylerz schreef:
hardwell spaceman gaat live toch aardig hard is ook meer duister dan toch :P



Ga eens ophouden met drugs door de week
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 21:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Klinkt weer supervet.

En @ Oxygene, hij lijkt dus echt niet op de paradise remix.
De melodie van HHZ gaat veel meer omhoog en omlaag en veranderd ook van toon op compleet andere momenten. Die van FLG gaat langzaam omhoog en die van HHZ op de 3e noot al. Als je gaat zeuren dat hij gejat is als 5 noten overeenkomen dan lijkt ALLES op elkaar.

De melodie deed mij juist aan deze denken


Alleen vind ik die van HHZ vetter.


Ik doelde eerlijk gezegd op het gedeelte van FLG en het origineel van coldplay wat overeenkomt. In dat filmpje van FLG remix op ongeveer 2.42 waar het volgende gezongen wordt komen de noten overeen met de melodie van HHz:

When she was just a girl
She expected the world
But it flew away from her reach so
She ran away in her sleep


Die gelijkenis is gewoon niet te missen. (op de twee of drie noten na aan het einde van die van HHz omdat ie iets omhoog gaat)

-edit-

Oké oké, ik vond zojuist het bewijs:

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 22:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hey een topic over Headhunterz en het gaat voor de zoveelste keer niet over Headhunterz maar over commercie en kinderen xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks