Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
hardwell spaceman gaat live toch aardig hard is ook meer duister dan toch :P


Alles gaat live hard.. En hard betekend niet gelijk duister ;)
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 12:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Keihard ja, lekker harde house intro. Vet duister ook.
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: iedereen springt aardig hard ook, maar iemand meende ik dat die zei dat als het hard is meteen duister dus pak ik die erbij :lol:
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 14:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oxygene schreef:

Ik doelde eerlijk gezegd op het gedeelte van FLG en het origineel van coldplay wat overeenkomt. In dat filmpje van FLG remix op ongeveer 2.42 waar het volgende gezongen wordt komen de noten overeen met de melodie van HHz:

When she was just a girl
She expected the world
But it flew away from her reach so
She ran away in her sleep


Die gelijkenis is gewoon niet te missen. (op de twee of drie noten na aan het einde van die van HHz omdat ie iets omhoog gaat)

-edit-

Oké oké, ik vond zojuist het bewijs:

*filmpje*

Zo kunnen we nog wel ff doorgaan zeg, weet je waar de melodie van die remix van FLG op gebaseerd is? Hierop:
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 18:27 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

lijkt die melodie van epic ook wel :P
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 21:03 
 
Hardtraxxer

Daar gaan we weer hoor :lol:
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 09:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zatox - epic (hotel bootleg) (quintino edit) (the prophet reflux) (headhunterz' remake) :yawn:
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 10:02 
 
Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=WxrIlz5XI_c

Jezus, wat is er met de epische stijl van Cosmic Gate gebeurd. :/ Tracks als exploration of space en the truth waren vet, maar nu maken ze blijkbaar 13-in-een-dozijn house. :(
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 19:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klopt.

FLG ript Cosmic Gate
Headhunterz en Chuckie rippen Coldplay
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 11:14 
 
Hardtraxx Veteran



godsamme hij is zo lekker :worship: :loving:

Chukie - What Happens In Vegas (Headhunterz Remix)
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt echt heerlijk :love:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 13:25 
 
Hardtraxx Addict

in ieder geval 10x beter dan die Spaceman troep ^^
melodie is erg fijn! :)
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 13:44 
 
Hardtraxx Elite

:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Doet me op een of andere manier denken aan een plaatje van een aantal jaar terug.. 2008/2009

Edit: Miami Belch van Phil Ty :)
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 15:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk Heerlijk HEERLIJK!
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 15:12 
 
Hardtraxxer

vind hem trouwens beter dan de remix van spacemen.. de melodie is wat pakkender
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 17:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt serieus een van de beste anthems van de afgelopen jaar. Die melodie is dan wel niet authentiek maar zeker erg goed.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwhua mwhua, hij gaat
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

Overtreft de spaceman & de lessons in love remix
Lekkere melo ookal is het geen speciale, kicks zijn goed te doen jammer wel wat gepitch (geen torenhoge pitch)
Geslaagd plaatje van hhz :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind 'm wel nice! :)
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 19:38 
 

Klinkt fantastisch! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 19:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

saai :yawn: echt niks aan.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

Best wel een lekker plaatje hoor, dit kan ik wel waarderen :)
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 21:31 
 
Hardtraxx Veteran

Case Dj schreef:
saai :yawn: echt niks aan.


Dit. Ik zie hier het leuke ook niet in en de pitchkicks zijn misplaatst en te hoog.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 22:06 
 

Ik vind hem toch wel leuk, opzich.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks