Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 11:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Waarom 3 achtereenvolgende house remixen, eigenlijk?

Om het house publiek naar de hardstyle te trekken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 11:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Het is niet zo


:<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

geef chuckie dan de schuld nie hhz want die maakt er een hs versie omg stelletje zwijnen hier:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
geef chuckie dan de schuld nie hhz want die maakt er een hs versie omg stelletje zwijnen hier:')


Haha :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 13:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb 'm gehoord op Intents. Klonk wel als een geslaagde remix. Maar dat gitaardeuntje komt sowieso al wel van een oud bekend nr, kan er alleen niet meer opkomen welke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

Kicks :cry: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
geef chuckie dan de schuld nie hhz want die maakt er een hs versie omg stelletje zwijnen hier:')


En daarom ben ik een zwijn? Als ik even mag wijzen op wat Headhunterz ons zelf middels HWS12 liet weten:

"Ik krijg een hoop requests voor remixes in andere genres, maar ik ga daar alleen op in wanneer het mij echt weet te raken." (vrije vertaling)

Sorry hoor, maar iedereen met een beetje muzikale kennis (dit verwacht ik ook van Headhunterz) had meteen gehoord dat er superveel elementen in 'What Happens in Vegas' uit 'Paradise' komen. Bij deze geef ik dus de schuld van het rippen van een groot gedeelte van een melodie aan Chuckie, en de schuld van dat niet opmerken en 'geraakt' worden door een nageaapte melodie aan Headhunterz.

Tevreden? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 16:12 
 
Hardtraxxer

Muggenzifters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Muggenziften is het pas wanneer het vergezocht is. Dit ligt er zo dik bovenop dat wanneer je dit muggenziften noemt, je echt iets mis hebt aan je oren.. :/

Anyway, haalt wat mij betreft niet het niveau Spacemen of Lessons In Love. Jammer. Wordt weer eens tijd voor een compleet eigen productie dacht ik zo. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 18:37 
 
Hardtraxx Veteran

laaten we eerst is op een hq wachten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 19:20 
 
Hardtraxx Newbie

3x achter elkaar een remix maken of geen remix maken! Het is best een lekker nummer..
ik doe het hem niet na, en de rest hierboven denk ik ook niet..
dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 19:24 
 

camielke10 schreef:
ik doe het hem niet na, en de rest hierboven denk ik ook niet..
dus...

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
AMEN
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
camielke10 schreef:
ik doe het hem niet na, en de rest hierboven denk ik ook niet..
dus...

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
AMEN


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 02:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Klinkt weer supervet.

En @ Oxygene, hij lijkt dus echt niet op de paradise remix.
De melodie van HHZ gaat veel meer omhoog en omlaag en veranderd ook van toon op compleet andere momenten. Die van FLG gaat langzaam omhoog en die van HHZ op de 3e noot al. Als je gaat zeuren dat hij gejat is als 5 noten overeenkomen dan lijkt ALLES op elkaar.

De melodie deed mij juist aan deze denken


Alleen vind ik die van HHZ vetter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 02:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je hebt gelijk, ik zeg al niets meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 09:48 
 
Hardtraxx Newbie

hmmmm compleet eigen tracks maken word hier geroepen?
je beseft toch wel dat een remix ook een compleet eigen track is (maar met elementen van het orgineel desbetreffend de melodie die kan die maken hoe die wil, als die alleen de vocal gebruikt is het een remix maar een compleet eigen track?)
dus ik denk dat je zegt gewoon nee zeggen en compleet eigen tracks beetje vergezocht is want het is en blijft een compleet eigen track, en dat hij dan de melodie gebruikt (moet die zelf weten) heeft hij een prettig gevoel bij?

zoals jullie weten is headhunterz bezig met het uitbreiden naar de USA want scantraxx is daar ook mee bezig, en mensen zoals hardwell/chuckie/afrojack/kaskade zijn gigantisch bekend in amerika (hun kont word daar schoongelikt al hebben ze net gepoept), en tuurlijk doe je alleen een remix als het je aanspreekt das logisch anders komt er toch bagger uit, maar ik weet wel zeker dat dit hierboven ook heeft meegespeeld.

dus de reden voor deze remixes zal zijn (mijn woorden): het helpt zo erg om de scene zoveeeeel malen bekender/groter te maken en voor de dj's is dat seriously awesome, maar voor ons is dat misschien niet boeiend?

maar als dj snap ik best dat je het zo grooooot mogelijk aanpakt en toevallig is dat via de house omdat de house al overal ter wereld bijna 1000000x bekender is dan de hardstyle.
dont blame him hij doet heeeel veel voor de hardstyle scene, nou moet ik eerlijk zeggen dat ik wat ik heb gehoord tot nu toe van de plaat het niet echt super intressant vind 1 van zijn mindere, maar ik denk dat ik hem nog maar eens in HQ moet horen voor ik echt een oordeel ga veilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 10:02 
 

[quote="Tha Maniacs"][/quote]
Ben jij een alt account van willempie


Laat hem maar ophouden met zen houseremixjes :'). En maar volhouden dat ie het niet voor de commercie doet.
Showtek #2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 10:08 
 
Hardtraxx Newbie

kaboem schreef:
Tha Maniacs schreef:

Ben jij een alt account van willempie


Laat hem maar ophouden met zen houseremixjes :'). En maar volhouden dat ie het niet voor de commercie doet.
Showtek #2



ik ben geen alt account van willempie dat is hoe ik erna kijk, ik ben ook geen fan van die houseremixjes alleen ik denk dat zijn keuzes op dit moment heel veel gaan betekenen voor de scene!
En dat je keuzes maakt die toevallig best slim/handig voor in de toekomst kunnen zijn wilt nog niet zeggen dat hij het voor de commercie doet?
al met al denk ik dat er ontiegelijk veel uit gaat voortvloeien uit zijn beslissingen op dit moment (al zijn we het er niet allemaal mee eens) begrijp me niet verkeerd? ik vind die houseremixjes ook niet altijd je van het!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 10:11 
 

Tha Maniacs schreef:
kaboem schreef:
Tha Maniacs schreef:

Ben jij een alt account van willempie


Laat hem maar ophouden met zen houseremixjes :'). En maar volhouden dat ie het niet voor de commercie doet.
Showtek #2



ik ben geen alt account van willempie dat is hoe ik erna kijk, ik ben ook geen fan van die houseremixjes alleen ik denk dat zijn keuzes op dit moment heel veel gaan betekenen voor de scene!
En hij doet het niet voor de commercie denk ik maar er gaat zoveel uit voortvloeien uit dit denk ik?



Noem eens iets positiefs wat er uit voort gaat vloeien dan?
Zie hoeveel retards hier accounts aanmaken en alleen maar zeggen dat de troep fantastisch is, maar een goede, hardere plaat bijvoorbeeld weer niets is? Hele scene verpaupert door die kindertjes die door al die houseremixjes en running late meuk op hardstyle komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 10:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daniel ga weer terug naar je IHC daar hoor je :P
Ik deel zn mening wel, commercieel of niet, ik vind het mooi klinken en deze projecten worden hem aangeboden, hij vraagt er zelf niet om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 10:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

@The Maniacs, je spreekt jezelf in zowat iedere zin tegen en verklaart dat iedere keer met het woord toeval. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 10:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Blijft een vermaak zulke topics als deze :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Blijft een vermaak zulke topics als deze :lol:


Idd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 11:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Okééé OT maar weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 11:30 
 

Tha Maniacs schreef:
alleen ik denk dat zijn keuzes op dit moment heel veel gaan betekenen voor de scene

?????
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks