Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 23:08 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Chris One

Track(s): Convictions (Exit Mind Remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 00:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt al goed dit !

Wat een held blijft die Thera :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 17:57 
 
Hardtraxx Newbie


:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

:bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
Mitzinator schreef:
:bomb:

Denk wel meer dan 1 :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

Dit klinkt wel heel erg vet! Beste Exit Mind track tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 19:50 
 
Hardtraxx Veteran

Drive, Origineel is baas! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 20:14 
 
Hardtraxx Veteran

Arrow schreef:
Arrow schreef:
Mitzinator schreef:
:bomb:

Denk wel meer dan 1 :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:


Zo goed? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 22:23 
 
Hardtraxxer

Deze ging live echt hard, heerlijk plaatje :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 22:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Vision draaide hem net op heart4hard :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 01:24 
 
Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 11:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Zo goed? ;)




Yesyes! Das beter ja :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 14:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bommetje :thumbsup: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 17:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HD: http://www.youtube.com/watch?v=di98T46I ... 7m54s&hd=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 17:20 
 
Hardtraxx Newbie


@37:54
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeie shit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 17:51 
 
Hardtraxxer

Geslaagde remix! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exit Mind heeft mij tot nu toe nog nooit teleurgesteld :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 20:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een afschuwelijk heerlijke kick zeg! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 01:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mehhhh, helaas erg matig. Doet het origineel totaal geen eer aan.
De drive die het origineel heeft en de sfeer die het origineel heeft zijn totaal weg. Niks van over.

Climax doet t live waarschijnlijk gruwelijk goed (doet het origineel ook vind ik), maar voor thuis vind ik deze remix niks aan. Had toch beter verwacht van held Exit Mind. Op geen enkel punt beter dan het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 15:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vind hem ook niet zo... die sounds in de intro en de mid vloeien niet lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 18:44 
 
Hardtraxx Addict

Snap echt helemaal niks van de lovende reacties hier :/
Origineel is echt 100x vetter. Zoals Davey al zei, de drive die in het origineel zit is nergens terug te vinden in deze plaat. Daarbij vind ik de sounds helemaal niet zo bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 19:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom altijd die vergelijking met het origineel? Zo zinloos imo...
Een remix is toch geen "verbeter poging" (in de meeste gevallen)?
Ik zie het als een klassiek gerecht, bijv. Tiramisu wat veel mensen heerlijk vinden, maar de lokale kok zijn eigen twist aan geeft, door er bijvoorbeeld een cranberry compote overheen te doen en met een ander soort basis te werken... dat is gewoon een heel ander toetje. Je kan de klassieke versie lekkerder vinden, maar dat doet toch niet af aan de remix?
Kijk, als iemand Tiramisu wilt remixen en gewoon vla in een bakje schenkt, ja dan kun je het niet een remix noemen en snap ik dat er wordt terug gegrepen op het origineel. Maar dat lees ik nergens terug.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks